אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.
בגלל המחאה? ירידה של 0.7% במכירות של רשתות המזון ביוני-אוגוסט צילום: תומריקו

בגלל המחאה? ירידה של 0.7% במכירות של רשתות המזון ביוני-אוגוסט

זאת לעומת עלייה של 0.3% בחודשים מרץ-מאי. בתוך כך נרשמה עלייה של 2.1% במכירות של רשתות השווק

25.09.2011, 13:48 | כתב כלכליסט

האם המחאה החברתית והקריאה לחרם על הקוטג' של תנובה השפיעו על כלל המכירות ברשתות המזון? הלשכה המרכזית לסטטיסטיקה מפרסמת כי בחודשים יוני-אוגוסט 2011 חלה ירידה של 0.7% (במחירים קבועים) בפדיון של רשתות המזון, זאת לעומת עלייה של 0.3% בחודשים מרץ-מאי 2011.

לעומת זאת, ברשתות השיווק דווקא רשמו עלייה של 2.1% (במחירים קבועים) בסך הפדיון, זאת בהמשך לעלייה של 1.7% בשלושת החודשים מרץ-מאי 2011.

נתוני הפדיון ברשתות השיווק מתייחסים לרשתות המתמחות במזון ולרשתות המתמחות במוצרים אחרים: מוצרי טקסטיל והלבשה, הנעלה, מוצרים בני קיימה, כלי בית ו"שונות" – מוצרי קוסמטיקה, תרופות, צעצועים, ספרים ציוד משרדי ואופטיקה.

פדיון הרשתות המוגדרות כרשתות מזון כולל את הפדיון גם ממכירת חומרי ניקוי ומוצרים אחרים.

שיתוף בטוויטר שיתוף בוואטסאפ שיתוף בפייסבוק שיתוף במייל

תגיות