מחקר: 4 מכל 5 אמריקאים מחפשים מידע מקומי באינטרנט
מכון Pew מצא שתחום החיפוש המוביל הוא מסעדות ופאבים, ושפייסבוק וטוויטר רחוקות מלהיות ספקיות המידע המרכזיות
לפי המחקר, מי שמשתמשים ברשת לצרכים מקומיים נוטים להיות בגירים צעירים (גילאי 18 עד 39), ולרובם יש השכלה על תיכונית. רבות מהם הן נשים. התחום שבו לאינטרנט יש יתרון מובהק הוא חיפוש אחר עסקים מקומיים: 60% מהנסקרים אמרו כי הם עושים שימוש ברשת לשם כך. כאן בולט החיפוש אחר מסעדות או פאבים: 55% מהנשאלים אמרו שהם עושים שימוש ברשת כדי להשיג את המידע הזה.
39% מהנשאלים אמרו כי הם מחפשים מידע על עבודות זמינות ברשת, והם נוטים להיות – באופן חריג, אומרים החוקרים – אפרו-אמריקאים שמגיעים ממשפחות בעלות מעמד סוציו-אקונומי נמוך. 58% מהבגירים אמרו כי הם עושים שימוש ברשת כדי לקבל מידע על מערכת החינוך המקומית, כאשר באופן בלתי מפתיע, מדובר בהורים לילדים, בדרך כלל נשים, בגילאי 49-30.
70% מהנשאלים העריכו בפני החוקרים כי אם העיתון המקומי שלהם יחדל מלהתקיים, לא תהיה לכך כל השפעה על חייהם. למרות זאת, החוקרים מצאו כי העיתונים מובילים באספקת מידע בשורה של תחומים: מסים מקומיים, פשיעה, פוליטיקה מקומית, עבודה באזור המגורים, אמנות ומופעים – אם כי קוראיהם מבוגרים יחסית לאוכלוסיה. למרות העניין סביב פייסבוק וטוויטר, רק 2% מהנשאלים ציינו אותם כמקור המידע המרכזי שלהם ב-16 הקטגוריות שהציג המחקר.
לא התפרסמו תגובות לכתיבת תגובה