אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.
מנצ'סטר יונייטד – מותג הספורט החזק בעולם צילום: איי אף פי

מנצ'סטר יונייטד – מותג הספורט החזק בעולם

על פי חברת הדירוג והייעוץ Brand Finance, שווי המותג של קבוצת הפרמיירליג עלה ב-109% מאז 2005 ל-412 מיליון ליש"ט

26.09.2011, 13:21 | סוכנויות הידיעות

חברת הדירוג והייעוץ Brand Finance העניקה למנצ'סטר יונייטד את התואר "מותג הספורט החזק בעולם".

החברה טוענת כי מאז השתלטה משפחת גלייזר על המועדון ב-2005 ויישמה שיטות שיווק מליגת הפוטבול NFL, ערך המותג של הקבוצה עלה ב-109% ל-412 מיליון ליש"ט ב-2011. מנצ'סטר יונייטד עקפה את ריאל מדריד, שהיתה מותג הספורט החזק ביותר בשנה שעברה.

 

המועדון רשם רווחים תפעוליים של 110.9 מיליון ליש"ט בעונת 2010/11 וצפוי להיות מונפק בבורסת סינגפור.

המותג מנצ'סטר יונייטד שווה ערך ל-20% משווי של 2 מיליארד ליש"ט, שהעניקה משפחת גלייזר למועדון בבעלותם.

בשנים האחרונות צמחו ההכנסות המסחריות של מנצ'סטר יונייטד לרמה של 110 מיליון ליש"ט בשנה, והצמיחה הזאת צפויה להמשיך עם חתימות על הסכמי חסות חדשים.

על פי Brand Finance, מנצ'סטר יונייטד היא המותג השישי הכי מוכר בעולם אחרי גוגל, אפל, בי.בי.סי, Dyson ופייסבוק.

תגיות