אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.
מנובמבר: מזוודה אחת בטיסות אל על לצפון אמריקה, במקום שתיים צילום: shutterstock

מנובמבר: מזוודה אחת בטיסות אל על לצפון אמריקה, במקום שתיים

זאת, עבור נוסעי מחלקת תיירים. מדיניות העלאת המזוודות עבור נוסעי שאר המחלקות, לא תשתנה. כל מזוודה נוספת תהיה בתשלום

27.09.2011, 19:58 | יסמין גיל

אל על משנה את מדיניות העלאת הכבודה: החל מה-1 בנובמבר תתיר העלאת מזוודה אחת במשקל 23 ק"ג, לבטן המטוס, עבור נוסעי מחלקת תיירים בטיסות לצפון אמריקה. זאת, עבור כרטיסים שיכורטסו החל מתאריך זה. כל מזוודה נוספת תהיה בתשלום. המדיניות כעת מאפשרת העלאת שתי מזוודות במשקל 23 ק"ג כל אחת.

מדיניות העלאת המזוודות בטיסות לצפון אמריקה עבור נוסעי שאר המחלקות, לא תשתנה: במחלקת עסקים ניתן להעלות עד שלוש מזוודות במשקל 32 ק"ג כל אחת. במחלקה הראשונה ניתן להעלות עד ארבע מזוודות, 32 ק"ג כל אחת.

בטיסות החברה ליעדים אחרים, מדיניות העלאת המזוודות עבור נוסעי מחלקת תיירים תישאר זהה וניתן יהיה להעלות מזוודה אחת במשקל של עד 23 ק"ג. בטיסות לאירופה, דרום אפריקה והמזרח הרחוק עבור נוסעי מחלקות היוקרה: נוסעי מחלקת עסקים יוכלו להעלות מזוודה במשקל של עד 32 ק"ג, לעומת 30 ק"ג כיום. נוסעי מחלקה ראשונה יוכלו להעלות עד שתי מזוודות במשקל של 32 ק"ג כל אחת, לעומת 40 ק"ג כעת.

לנוסעים החברים במועדון הנוסע המתמיד של החברה יינתנו אפשרויות משקל נוספות, המשתנות בהתאם למעמד. בכך מצטרפת אל על לקונטיננטל, ללופטהנזה ולאוסטריאן איירליינס ששינו אף הן בחודשים האחרונים את מדיניות העלאת הכבודה בטיסותיהן לצפון אמריקה, משתי מזוודות לנוסע במחלקת תיירים, למזוודה אחת.

מאל על נמסר בתגובה: "כפי שנוהגות בימים אלה חברות תעופה אירופיות ואמריקאיות רבות, מעדכנת אל על החל מה-1 בנובמבר את מדיניות הכבודה שלה ותחל לגבות תשלום בגין מזוודה שנייה לנוסעים ליעדי צפון אמריקה במחלקת התיירים. עבור המזוודה השנייה ייגבה תשלום בסך 70 דולר עבור 23 ק"ג. יודגש כי השינוי אינו חל על נוסעים היוצאים ושבים מארה"ב עד ה-31 באוקטובר".

תגיות

25 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

25.
מישהוא ראה אים כמה מיזודות טסים הדתיים...לא משלמים ...שקל
אתה הבנתה את זה אדוני המנכל...עלהם הפחד אוכל אותכם כי עקיבה מבני ברק מיד ימצא תשובה להעלות ולמיסים שלכם...דרך עגו שמעתי שעכשו בכול מטוס לצפון אמריקה יהיה מזוזה בדלת ... ובזון d יהיה בית כנסת שיאספו תרומות לפיצוים של רומנו.שקשה מאוד לאלעלביגל החוב
גדליה  |  08.10.11
24.
חברה גועל נפש
פעם הייתי טס רק עם אלעל. אבל החברה היא יותר יקרה מחברות אחרות והצפיפות די גדולה, כך שאני טס עכשיו עם אלעל רק אם אין ברירה. בקשר לצימצום המזוודות לאחת, זה תופס אותי עם שני כרטיסים שקניתי לארה"ב, כאשר היציאה היא באוקטובר והחזרה בנובמבר וכירטסתי לפני הרבה זמן. יש ביננו חוזה והחברה מפרה אותו באופן ברור. אני בודק עם עו"ד מה המשמעות והאם ניתן להגיש תביע נגד החברה על סך 230$ לכרטיס +עוגמת נפש. 230$ זה מה שהחברה דורשת עכשיו על כל מזוודה נוספת בכל כיוון. יש הרבה הבטים כגון החברה הודיע לנוסעיה בצורה נאותה, האם נתנה מספיק זמן לנוסעיה להיערך אחרת וכד'. חברה גועל נפש. מציע לכולם לדבר עם החברים ולפרסם ב-FACEBOOK. מגיע לחברה הזאת יריקה בפנים על הדרך שמטפלת בנוסעיה.
ע , תל-אביב  |  30.09.11
23.
חברה מעולה
אני טס הרבה וחושב שאל על היא חברה על הכיפאק! טסתי בדלתא לאטלנטה, אותה מדיניות העלאת מזוודות, היה שירות גרוע בטיסה, והשירותים היו מלוכלכים ומגעילים כל הטיסה! חוץ מזה, אמנם זה היה 777 יחסית חדש אבל בכל צד שמאל של המטוס- המסכים האישיים לא פעלו. בקיצור, אל על אולי לפעמים קצת יותר יקרה, אבל חוויית הטיסה, השירות, ושאפשר לראות במטוס ״רמזור״ ולאכול חומוס- שווה את זה...
ניר , ת״א  |  29.09.11
לכל התגובות