אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.
מובילים את הרשת: גוגל בראש, אבל פייסבוק צמודה צילום: אי פי אי

מובילים את הרשת: גוגל בראש, אבל פייסבוק צמודה

לפי נתוני נילסן אתרי גוגל עדיין מובילים מבחינת מספר המבקרים האמריקאים, אבל ברשת החברתית הם נשארים הרבה יותר זמן. ואיפה ממוקמות אמזון ואפל?

02.10.2011, 12:30 | יוסי גורביץ

תחרות צמודה בין גוגל לפייסבוק על לבו של הגולש האמריקאי: לפי נתוני מכון המחקר נילסן, כ-176 מיליון גולשים בארה"ב נכנסו לאתרי גוגל בחודש אוגוסט האחרון (לא כולל יוטיוב), לעומת 163 מיליון גולשים שנכנסו לרשת החברתית הגדולה בעולם. אתרי יאהו הגיעו למקום השלישי, עם כ-149 מיליון מבקרים.

נתון שצריך להדאיג את מנהלי גוגל, שגם כך רואים בפייסבוק מתחרה מרכזית, הוא משך הזמן ששהו המבקרים בכל אחד מהאתרים: אם בגוגל הם בילו בממוצע 1:48 שעות במהלך אוגוסט, בפייסבוק הם בילו בממוצע 7:46 שעות. גם משתמשי יאהו בילו יותר זמן באתרי החברה – 2:12 שעות – מאשר באתרי גוגל.

במקום הרביעי נמצאים שירותי לייב ובינג של מיקרוסופט, עם 134 מיליון גולשים, ובחמישי יוטיוב עם 128 מיליון. אמזון מגיעה למקום התשיעי בדירוג: 74.5 מיליון גולשים בילו באתריה 54 דקות בממוצע. את העשיריה סגרה אפל: מספר הגולשים באתריה היה נמוך במעט מאשר באמזון, אך אותם גולשים בילו בהם שעה ושש דקות בממוצע.

מנתוני נילסן עולה עוד שבארה"ב יש כ-276 מיליון איש שיש להם גישה לרשת, אך רק 216 מיליון מהם טרחו להתחבר אליה במהלך אוגוסט. משך השהיה הממוצע של גולשים אמריקאים ברשת עמד באוגוסט על כ-30 שעות וארבע דקות, והם ביקרו בממוצע ב-99 אתרים.

תגיות