אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.
זהב ליורו ישראל בתחרות הפרסום הבינלאומית גולדן דראם צילום: מיכאל קרמר

זהב ליורו ישראל בתחרות הפרסום הבינלאומית גולדן דראם

זכה בפרס עבור קמפיין טלוויזיה לאבקת הכביסה קולון 101. זו הפעם הראשונה שקמפיין טלוויזיה ישראלי זוכה בתחרות

06.10.2011, 20:21 | שלי פריצקר

הישג למשרד פרסום ישראלי בתחרות הפרסום גולדן דראם: יורו RSCG ישראל זכה בזהב עבור קמפיין הטלוויזיה שעשה לאבקת הכביסה קולון 101 של חברת רקיט בנקיזר, זו פעם ראשונה שקמפיין טלוויזיה ישראלי זוכה בזהב בתחרות הפרסום. כמו כן עבור יורו ישראל, שמוזג לפני 3 שנים עם ארד תקשורת, מדובר בזכייה ראשונה בפרס בתחרות בינלאומית.

איל ארד, יו"ר יורו ישראל, שנסע לפורטורוז שבסלובניה שם נערך פסטיבל הפרסום כדי לקבל את הפרס: "זכינו בכך שהצלחנו לגבש סביבנו ביורו ישראל צוות מקצועי מעולה, שיחד עם הנסיון הרב של השותפים והידע של הרשת הבינלאומית מביא לתוצאות כאלה".

בן סבר, סמנכ"ל הקריאייטיב של יורו ישראל, הוסיף:"זמן רב נחשבו סרטים לאבקות כביסה נטולי קריאייטיב. התמזל מזלנו לעבוד הפעם עם לקוח שרצה לשנות את זה ונתן יד להוכיח שאפשר גם אחרת".

תגיות