אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.
רכבת ישראל: אין קרונות, אבל המשכורות לא רעות צילום: עמית שעל

רכבת ישראל: אין קרונות, אבל המשכורות לא רעות

שיאן מקבלי השכר ברכבת ב-2010 היה המנכ"ל הפורש יצחק הראל, שזכה בשנה החולפת לקבל כ-47.5 אלף שקל בחודש

10.10.2011, 14:55 | ליאור גוטמן

רכבת ישראל עמדה בחודשים האחרונים במרכזה של סערה בתחום יחסי העבודה בין ההנהלה לוועד העובדים, כאשר נושא שכר הבכירים נדחה לטובת העיסוק בבטיחות או בהפרטה. עם זאת, דו"ח הממונה על השכר שמתפרסם היום (ב') מגלה שגם בנושא המשכורות עובדי הרכבת הבכירים לא נותרו מאחורי עגלת המשכורות הגבוהות שנהוגות במגזר הציבורי.

ראו גם: מיהו שיאן השכר במגזר הציבורי?

באופן מפתיע, ובניגוד לחברות תשתית אחרות, שיאן מקבלי השכר ברכבת ב-2010 היה המנכ"ל הפורש יצחק (חקי) הראל, שזכה בשנה החולפת לקבל כ-47.5 אלף שקל בחודש (ברוטו). במקום השני ניצב יו"ר דירקטוריון החברה הקודם יעקב אפרתי, שקיבל כ-47 אלף שקל לחודש. יצוין שמחליפו בתפקיד, אורי יוגב, מכהן בתפקיד מבלי לקבל משכורת.

במקומות השלישי והרביעי ניצבים סמנכ"ל הציוד הנייד סמי כהן (43.3 אלף שקל ברוטו לחודש) וסמנכ"ל הכלכלה אמיר שביט (כ-43 אלף שקל לחודש) שפרש מאז. באופן אירוני, סמנכ"ל הבטיחות ברכבת, תחום שזכה לביקורת רבה בשנה האחרונה לרבות בגלל תאונה חזיתית או שריפת קרונות, זכה בשנה החולפת לקבל 42 אלף שקל לחודש (ברוטו).  

תגיות