אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.
אלין לוי מככבת בקמפיין חדש של TNT צילום: רון קדמי

אלין לוי מככבת בקמפיין חדש של TNT

הקמפיין בסכום השקעה כולל של כ-3 מיליון שקל יציג סיטואציות משעשעות בהן בני נוער מתייחסים אל אנשים בני 25 כאילו היו מבוגרים

16.10.2011, 10:38 | כתב כלכליסט

רשת TNT יוצאת במהלך פרסומי רחב היקף הממוקד בצעירים בסכום השקעה כולל של כ-3 מיליון שקל בכיכובה של אלין לוי.

הקמפיין בסכום השקעה כולל של כ-3 מיליון שקל , יעלה בטלוויזיה, בשילוט חוצות ארצי ובאינטרנט באמצעות משרד הפרסום David ויציג סיטואציות משעשעות בהן בני נוער מתייחסים אל אנשים בני 25 כאילו היו מבוגרים, בחינת "והדרת פני זקן". כך למשל, נראה את אלין לוי, מעבירה "זקן" בן 25 את הכביש.

שכרה של לוי בעבור השתתפותה בקמפיין יעמוד על כ- 20,000 דולר. הקמפיין יכלול שלושה סרטי פרסום בטלוויזיה ומודעות פרסום על גבי שילוט חוצות בפריסה ארצית, בעיתונות מודפסת ובאינטרנט.

מי שהובילו את קמפיינים TNT לפני לוי, הם השחקן ההוליוודי וורן טרוייר הוא 'מינימי' בסדרת סרטי 'אוסטין פאוארס', דנה פרידר, הדוגמנים הבינלאומיים אליס דלאל וג'וש ביץ', ליהי אלון ועומר ברנע, אנחל בונני ומירי בוהדנה ועוד.

לצד לוי מככבים בקמפיין דוגמנים ושחקן ,שלומי בן-עטר, אשר עתיד לשחק לצד עוז זהבי, אוהד קנולר וליאור אשכנזי בגרסה החדשה ל"יוסי וג'אגר"

שיתוף בטוויטר שיתוף בוואטסאפ שיתוף בפייסבוק שיתוף במייל

תגיות