אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.
רשת קפה גרג יוצאת בקמפיין פרסומי רחב צילום: יואב גולדברג

רשת קפה גרג יוצאת בקמפיין פרסומי רחב

הקמפיין יעלה בערוצי המדיה בעלות של כ- 1.5 מיליון שקל ויתמקד בארוחות הבוקר המוגשות במהלך כל שעות היום

23.10.2011, 08:48 | כתב כלכליסט
רשת קפה גרג, הנמצאת בבעלות יאיר מלכה, גלעד אלמוג וניר אדרי, יוצאת בקמפיין פרסומי רחב תחת הכותרת: "ארוחת הבוקר של קפה גרג – חוויה ישראלית מאד מאד מאד טעימה!". הקמפיין יעלה ביום רביעי בערוצי האינטרנט ובטלוויזיה בהיקף של כ-1.5 מיליון שקל.

הקמפיין יתמקד בארוחת הבוקר פרימיום הייחודית המוגשת במהלך כל שעות היום ברשת.

בקמפיין נראית משפחה נורווגית המתיישבת לראות תצלומים מביקור בן המשפחה שהיה בישראל, ועד אשר מגיעים לתצלום שבו בן המשפחה צילם את ארוחת הבוקר של קפה גרג, ויוצא מגדרו מרוב התרגשות למראה ארוחת הבוקר הייחודית והעשירה המוגשת.

במסגרת הקמפיין, תתקיים תחרות נושאת פרסים, בעמוד הפייסבוק של קפה גרג, גולשים יתבקשו לזהות בזמן הקצר ביותר את מרכיבי ארוחת הבוקר המופיעים בסרטון הטלוויזיה, כל מי שירצה להשתתף בתחרות זו בעמוד הפייסבוק יצטרך לעשות Like, כאמור, גם חברים הקיימים בעמוד הפייסבוק יוכלו להשתתף בתחרות .

הפרס הראשון כולל טיסה למיאמי ושייט לקאריביים למשפחה (הורים + שני ילדים) מתנת "הרויאל קאריביאן", וכמו כן ינתנו פרסי ניחומים, עשרות ארוחות בוקר שיחולקו לגולשים שיגיעו למקום השני ואילך.

לדברי יאיר מלכה, מנכ"ל ומבעלי רשת גרג: "קמפיין זה הינו חסר תקדים בהיקפו בין רשתות בתי הקפה הגדולות ובתי הקפה בארץ בכלל, חשוב לנו להדגיש את ייחודיות ארוחת הבוקר שלנו המתחדשת והמתעדכנת כל הזמן".

תגיות