אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.
קבוצת יעל שדרגה מערכת זימון תורים בכללית

קבוצת יעל שדרגה מערכת זימון תורים בכללית

המערכת שעלתה לאוויר בימים אלה תאפשר לנציגי השרות להקטין את העומס, לקצר את זמני השיחה ולפשט את תהליך זימון התורים. היקף הפרויקט: מאות אלפי שקלים

24.10.2011, 11:28 | כתב כלכליסט
קבוצת יעל השלימה פרויקט לשידרוג מערכת זימון התורים הממוחשבת בשרותי בריאות כללית. המערכת המשודרגת, שעלתה לאוויר בימים אלה כפיילוט, תאפשר לנציגי השרות של מוקד הרפואה המקצועית להקטין את העומס, לקצר את זמני השיחה ולפשט את תהליך זימון התורים. היקף הפרויקט: מאות אלפי שקלים.

במסגרת הפרויקט המירה יעל את ממשק המשתמש של המערכת בשכבת תצוגה חדשה ובממשק משתמש חדש, ידידותי ועשיר. המערכת מאפשרת לבצע באופן אוטומטי זימון תור עתידי או ביטולו, עדכון כתובת וטלפון של הלקוח, צפייה בהיסטוריית המטופל, צפייה בתורים עתידיים והצגת הנחיות למטופל.

יעל חסון, מנהלת אגף יישומים עסקיים בקבוצת יעל מסר: "מערכת "זימון קול" אשר פותחה על ידינו מבוססת על טכנולוגית silverlight של מיקרוסופט, שאינה תלויה בסוג הדפדפן, במערכת ההפעלה ובסוג המכשיר בו היא רצה. הפרויקט מהווה אבן דרך נוספת בשותפות ארוכת השנים של יעל עם כללית ועוד סיפור הצלחה בהיסטוריית היחסים ביננו".

תגיות