אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.
חברת הלבשת הספורט Joma מכרה 25 אלף חולצות ולנסיה צילום: רויטרס

חברת הלבשת הספורט Joma מכרה 25 אלף חולצות ולנסיה

החברה שהחלה לשמש העונה כנותנת חסות לבוש לוולנסיה, מופתעת מכמות החולצות שנמכרו

24.10.2011, 14:43 | רונן וודלינגר

לא רק נייקי ואדידס. חברת מוצרי הספורט הספרדית חומה (Joma), שהחלה לשמש השנה כנותנת חסות רשמית של מועדון הכדורגל ולנסיה, מדווחת על מכירות מרשימות של חולצת העטלפים. מדובר למעשה בשתי גרסאות של חולצת המועדון: החולצה הלבנה ה"רשמית" שנמכרת בשישים יורו; ולצידה חולצת הפסים האדומה-זהובה, שמכונה סניירה (senyera) ונמכרת בחמישים יורו תחת ההגדרה "החולצה של האוהדים".

לפי נתונים שפורסמו באתר "מארקה דה גול", מאז סיימה ולנסיה את החוזה עם החברה הקודמת קאפה (Kappa) בקיץ האחרון כבר נמכרו 25 אלף עותקים מכל אחת משתי החולצות מתוצרת חומה. מהחברה מסרו שהם מופתעים מכמות המכירות.

מסע הפרסום שליווה את השקת החולצה מציג את דמותו של כוכב העבר של הקבוצה, הארגנטיני מריו "אל מטאדור" קמפס, ששיחק בקבוצה בסוף שנות השבעים והוביל אותה לזכייה בגביע המלך ובגביע אירופה למחזיקות גביע.

מיליוני היורו שמגיעים ממכירת החולצות מתחלקים בין חברת ההלבשה לבין המועדון, שזקוק למזומנים באופן כמעט נואש. ולנסיה מצויה בשנים האחרונות במשבר פיננסי חמור שהביא אותה לסף פשיטת רגל, אילץ אותה להפסיק את בניית האצטדיון החדש ולמכור כוכבים כמו דויד ויה (לברצלונה) ודויד סילבה (למנצ'סטר סיטי).

חברת חומה, שמושבה בעיר טולדו, מספקת ציוד ספורטיבי בעיקר עבור קבוצות קטנות וולנסיה היא הניסיון הראשון של החברה לחדור לשורה הראשונה של הכדורגל האירופי. בישראל, לבשו בעבר שחקני הפועל קטמון ירושלים חולצות מתוצרת חומה. קבוצת ולנסיה מצידה פתחה את העונה בצורה טובה והיא ממוקמת במקום החמישי.

שיתוף בטוויטר שיתוף בוואטסאפ שיתוף בפייסבוק שיתוף במייל

תגיות