אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.
לאחר ארבע שנים: מנכ"ל רשות שדות התעופה פורש

לאחר ארבע שנים: מנכ"ל רשות שדות התעופה פורש

קובי מור צפוי לעזוב את תפקידו כשייבחר מנכ"ל חדש. גורם ברשות: "כנראה הוא הרגיש שחיקה"

24.10.2011, 14:46 | יסמין גיל

מנכ"ל רשות שדות התעופה (רש"ת), קובי מור, פורש מתפקידו לאחר ארבע שנים - כך נמסר היום (ב') בהודעת הרשות. הוא צפוי לסיים את התפקיד לאחר שייבחר מנכ"ל חדש. גורם ברשות העריך כי הסיבה לעזיבה היא מיצוי: "התפקיד של מנכ"ל הרשות מורכב וכנראה שלאחר ארבע שנים הוא הרגיש שחיקה ומיצה את עצמו".

מור, 59, עובד ברש"ת מ-1976 ובין היתר ניהל את שדות התעופה בעובדה ובאילת וכן היה מנהל נתב"ג. ב-2004 פרש מרש"ת והתמנה למנכ"ל עיריית גבעתיים, ובדצמבר 2007 חזר לרשות לאחר שהתמנה כמנכ"ל.

במהלך כהונתו החל פרויקט שדרוג מערך המסלולים בנתב"ג, שעדיין נמשך, לרבות מאבק משפטי שניהלו הרשויות עוטפות נתב"ג בראשות עיריית חולון, נגד רש"ת, בנושא ההמראות בשעות הלילה. ברשות ביקשו להפעיל את הנמל גם בלילה במהלך השיפוצים, אולם בקשתם נדחתה. אירוע משמעותי נוסף הוא משבר זיהום הדלק בנתב"ג שאירע במאי האחרון, שהביא לשיבושים בפעילות במשך מספר ימים.

יו"ר מועצת המנהלים של רש"ת, עובדיה עלי, מסר: "בתקופת כהונתו של קובי מור עשתה הרשות כברת דרך משמעותית בפיתוח התשתיות התעופתיות בהיקף של כשלושה מיליארד שקל, תוך הקפדה על רמת שירות גבוהה ושמירה על האיתנות הפיננסית של הרשות".

יו"ר ועד העובדים פנחס עידן, מסר בתגובה: "המנכ"ל קובי מור הביא את רש"ת להישגים רבים. עבדנו לאורך השנים בשיתוף פעולה מלא ובמערכת יחסי עבודה תקינה. אנו מאחלים לו הצלחה בהמשך הדרך".

תגיות

5 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

4.
קובי מור , חזור לאילת
מי שניהל ביעילות רבה את שדות התעופה אילת ועובדה במקביל , את נמל התעופה בן גוריון את עיריית גבעתיים ואת רשות שדות התעופה יכול להיות רק מנהל מוכשר מאד. איש נעים הליכות , יעיל מאד , משרה בטחון על סביבתו . מרשות שדות התעופה הוא יכול רק להמשיך ולנסוק ! מהביקורת עליו מריח ריח של התחשבנויות קטנוניות וחבל שכך . באילת היו שמחים אילו החליט לחזור ולהשתלב בעיר ! גדי כץ
גדי כץ , א י ל ת  |  01.11.11
3.
הגיע הזמן. נתב"ג היה ללעג וצנינים בכל חברות התעופה בעולם
מי שקצת מבין מקצועית איך מתנהלת התעבורה האוירית והקרקעית בנמל התעופה בן גוריון מתחלחל ובעיקר מתבייש בשם מדינת ישראל. למרות תקנים מחמירים ונורמות ברורות בתחום התעופה האזרחית בעולם- אצלנו זה כמו שוק מזרח תיכוני . הכל ברדק , תרשימי השדה- האמורים להיות בידי צוותי הטיסה לא נכונים, ההוראות ברדיו למטוסים אינן מקצועיות וכוללות המון מלל מיותר מה שהינו הגורם מספר אחד לכמעט תאונות שקורות כאן אחת לבקרים-- והעיקר , המנהלים בטוחים שהם יודעים הכל והכל מצויין אצלנו. מתכונת לתאונה. לא רק מר מור צריך ללכת. יש עוד בשרשרת האחריות הזו
קברניט בחברת תעופה  |  26.10.11