אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.
ynet משיק מנוע המלצות לקטעי וידיאו באמצעות הסטארט-אפ Taboola

ynet משיק מנוע המלצות לקטעי וידיאו באמצעות הסטארט-אפ Taboola

השימוש בטכנולוגיה שפיתחה Taboola יאפשר להגביר את מספר קטעי הווידיאו הנצפים באתר על בסיס למידת הרגלי גלישה שונים

25.10.2011, 11:30 | כתב כלכליסט

ynet, מקבוצת ידיעות אחרונות, משיק מנוע המלצות לקטעי וידיאו באמצעות טכנולוגיה של חברת Taboola, מנוע המלצות הווידאו הגדול בעולם. האתר יאפשר לגולשים שמגיעים לכתבה מסוימת לקבל המלצות ל-3-4 סרטוני וידיאו המתאימים להם (באופן אנונימי) ובכך להגדיל את כמות קטעי הווידיאו הנצפים ב-ynet בכלל, ואת העניין מצד הגולש בפרט.

מ-Taboola נמסר, כי ynet מייצר תוכן וידיאו בכמות גבוהה ובקצב מהיר על בסיס יומי, כאשר השימוש בטכנולוגיה שפיתחה החברה יאפשר להגביר את מספר קטעי הווידיאו הנצפים באתר על בסיס למידת הרגלי גלישה שונים, באופן אנונימי. כך למשל, עבור גולש שצופה בכתבה העוסקת בחידושים טכנולוגיים יוצגו מגוון האפשרויות המתאימות לו ביותר לצפייה בתכנים נוספים, באותו נושא או נושאים אחרים, וזאת על בסיס מידע רב שנאסף ממגוון גולשים ותכנים אחרים באתר. יובהר כי כל המידע שנאסף הנו אנונימי וללא זיהוי כלשהו של הגולש.

אדם סינגולדה, מנכ"ל Taboola, אמר כי "העבודה עם הצוות ב-ynet הייתה חוויה אמיתית, ואנו מתרגשים לעבוד עם האתר הפופולארי ביותר בישראל. מניסיון שלנו בחו"ל, אתרים בסדרי גודל דומים מדווחים על גידול של יותר מ-200% במספר הצפיות הכולל. אין לנו ספק ש-ynet, שמהווה ממילא את פלטפורמת הווידיאו הגדולה ברשת, ירשום גידולים דומים גם אצלו".

חברת  Taboola פיתחה טכנולוגיה שמשתמשת באלגוריתמים מתמטים מתקדמים שמסוגלים ללמוד איך אנשים מתנהגים בעולם בזמן אמיתי ובאופן אנונימי לחלוטין, ולגלות דפוסי התנהגות שעוזרים לה 'לנחש' מה אנשים היו רוצים לצפות בכל רגע ביום, ובכל דף באינטרנט.

Taboola מותקנת היום באתרים הגדולים בעולם. לדוגמה - NYTimes, CNN, USAToday, Bloomberg, Hearst ועוד, ובכל יום Taboola מייצרת כחצי מיליארד המלצות שאותן היא מגישה ליותר מ-100 מיליון אנשים ברחבי העולם.

שיתוף בטוויטר שיתוף בוואטסאפ שיתוף בפייסבוק שיתוף במייל

תגיות