אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.
תאגיד המיחזור אל"ה מחדש קמפיין בהשקעה של 5 מליון שקל צילום: צחי וזאנה

תאגיד המיחזור אל"ה מחדש קמפיין בהשקעה של 5 מליון שקל

מדובר בקמפיין "אם לא תמחזר - יבוא שוטר" שעלה באפריל. נחמה רונן, יו"ר תאגיד המיחזור: "לציבור אין יותר תירוצים – המיחזור היום הוא נגיש וזמין מאי פעם"

27.10.2011, 14:17 | כתב כלכליסט
בעקבות הצלחת קמפיין "אם לא תמחזר – יבוא שוטר" שעלה באפריל, והיענות הציבור למיחזור מיכלי משקה, תאגיד המיחזור אל"ה מעלה את הקמפיין המוצלח שנית בטלוויזיה. היקף ההשקעה בקמפיין כ-5 מליון שקל, בהפקת משרד פרסום יהושע TBWA.

מינואר 2011 עלה היקף המיחזור בישראל ונרשמה עלייה של כ-30% בהשוואה לשנת 2010. .

נחמה רונן יו"ר תאגיד המיחזור מציינת: "התשתית החדשה תאפשר לנטרל את ה"תירוצים" של אלו שעדיין לא הצטרפו למהפכה הזו".

הקמפיין מלווה את מהפכת התשתית שביצע תאגיד המיחזור בשנה האחרונה, במסגרתה הוגדלה פרישת ה"מיחזוריות" ל-15 אלף מתקנים, בכ- 150 רשויות מקומיות ונקודות ישוב ברחבי הארץ.

תגיות