אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.
סנטימנט הצרכנים של אוניברסיטת מישיגן עלה מעבר לתחזיות צילום: shutterstock

סנטימנט הצרכנים של אוניברסיטת מישיגן עלה מעבר לתחזיות

סנטימנט הצרכנים רשם קריאה של 60.9 נקודות, לעומת צפי האנליסטים ל-58 נקודות בלבד. הסיבות: התאוששות שוקי המניות והכלכלה האמריקאית באוקטובר

28.10.2011, 16:01 | סוכנויות הידיעות

סנטימנט הצרכנים של אוניברסיטת מישיגן ורויטרס רשם קריאה של 60.9 נקודות בסוף אוקטובר, גבוה מתחזיות האנליסטים.  

על פי סקר האנליסטים של מרקטוואץ', קונסנזוס התחזיות בשוק דיבר על קריאה של 58 נקודות, גבוה במעט מהקריאה של אמצע החודש - 57.5 נקודות. בחודש שעבר ירד סנטימנט הצרכנים לרמה של 59.4 נקודות.

מוקדם יותר היום התפרסמו נתוני הצריכה הפרטית שהצביעו על עלייה של 0.6% בחודש ספטמבר, בהתאם לתחזיות.

מדד מצב העסקים הנוכחי שהוא מהווה חלק מסנטימנט הצרכנים עלה לשיא של שלושה חודשים - 75.8 נקודות, לעומת 74.9 נקודות בחודש שעבר. מרכיב נוסף של סנטימנט הצרכנים, אינדקס ציפיות הצרכנים לששת החודשים הבאים שמהווה מדד לצריכה הפרטית עלה ל-51.8 נקודות, האומדן הגבוה מאז חודש יולי, לעומת 49.4 נקודות בחודש שעבר.

מסקר הצרכנים עלה כי אלה מצפים לאינפלציה של 3.2% במהלך 12 החודשים הקרובים, זאת בהשוואה לצפי אינפלציה של 3.3% בסקר הקודם.

תגיות