אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.
גולן טלקום יורה לכיס של הצרכן: "אל תהיה פראייר" - הסלוגן שילווה את פעילות ההשקה

גולן טלקום יורה לכיס של הצרכן: "אל תהיה פראייר" - הסלוגן שילווה את פעילות ההשקה

החברה, הצפויה להשיק את רשת הסלולר שלה באמצע 2012, תפעל בקידומת 058. גולן טלקום טרם בחרה משרד פרסום

30.10.2011, 14:06 | גילעד נס

גולן טלקום, מפעילת הסלולר החמישית הצפויה להשיק את פעילותה באמצע שנת 2012, חשפה אתמול את הלוגו והסלוגן שילווה את פעילותה בעת ההשקה: "אל תהיה פראייר". החברה תעשה שימוש בקידומת 058 - קידומת שבה השתמשה בעבר סלקום, ו"שוחררה" לאחר שענף הסלולר עבר למיספור בן שבע ספרות. גולן טלקום, המנוהלת בידי מיכאל גולן, ובצוות ההקמה שלה גם אורן מוסט, לשעבר מבכירי סלקום, טרם בחרה משרד פרסום להשקת הפעילות השיווקית שלה.

המתחרה המתחדשת מירס, הצפויה להשיק את הרשת החדשה שלה בחודש אפריל 2012, תמשיך להשתמש בקידומת 057. המפעילים הווירטואליים, הצפויים לעלות לאוויר בחודשים הקרובים, יעשו שימוש בקידומת 055. לקוחות שיעברו לחברות אלו יוכלו לבחור אם לקבל מספר בקידומות אלו או לשמר את המספר והקידומת הנוכחיים שלהם.

זו אינה הפעם הראשונה שבה מתחרה סלולרית חדשה מבקשת לפנות ישירות לרגש הנקמה של הצרכן הישראלי: ביולי השנה פרסמה המפעילה הווירטואלית Free Telecom מודעה בה מושוות שלוש חברות הסלולר הגדולות לחזירים, ובראשה הכיתוב: "בקרוב, החגיגה תיגמר". המהלך עורר כצפוי הד רב בענפי הסלולר והפרסום, אולם בפרי הזדרזו להבהיר כי המודעה היוותה גימיק חד פעמי ולא תהווה חלק ממסע הפרסום הרשמי של החברה, שעדיין לא השיקה את פעילותה.

תגיות

7 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

7.
אם תמצאו משרד שלא לוקח עמלות תדעו לפחות שנעשית עבודה
בעלים צעירים לחברה צעירה, ראשית - בהצלחה. מעבר לזה, משרד פרסום חי מעמלה, לפיכך צפוי שנראה אתכם בטלויזיה (כי להם כדאי) בשלטי חוצות (כי מאד כדאי להם) באינטרנט (כי הכי כדאי להם). אם רק תשכילו, אם רק תבינו שלפעמים לא צריך יותר מ"אקאמול" כדי לפרוץ לתודעה, לשמר ולפרוח תרוויחו הון - ואנו הצרכנים נרוויח אתכם כספק. חפשו משרד ללא עמלות. חפשו גוף שמבין את הצד העסקי הכולל (אתם, אנחנו, המדיה). לא יודע אם קיים כזה....אבל בהצלחה.
אזרח  |  01.11.11
5.
למס 4: אין דבר כזה ללא פרסום!
איך תשמע עליהם? איך אחרים ישמעו? מה שכן, הם לא חייבים "פרזנטור" (איזה חרטא), לא חייבים להפיק עולמות מופרכים כמו סלקום/אורנג/פלאפון (הן הרי חייבות להמציא עולם מופרך: צריך להתאים את הפרסום למחירים). לא חייבים פרסום תדמיתי שיקרי. קצר-קולע: הינה המחיר שלנו, הינה המחיר שלהם. אם לא ישכחו להזכיר לנו (בבוטות!) איך שועבדנו, נגנבנו, רומינו ע"י הדינוזאורים, הם רק ירוויחו!!!!!!!!
איציק  |  30.10.11
3.
אני רק מחכה לכניסה של חברת הסלולר החדשה סלקום יכולים לחפש אותי בסיבוב
אני רוצה שכל לקוחות סלקום יעזבו את החברה ויעברו לחברה החדשה כמובן אם המחירים שלהם יהיו זולים יותר משהו כמו: דבר ללא הגבלה ב-180 שקלים לחודש כולל SMS ללא הגבלה. לקוחות אורנג מתבקשים להצטרף עם לקוחות פלאפון
שוקי מרלה , הרצליה  |  30.10.11
לכל התגובות