אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.
תקציב הפרסום של מיכל נגרין עיצובים עבר לזרמון גולדמן צילום: שלום בר טל

תקציב הפרסום של מיכל נגרין עיצובים עבר לזרמון גולדמן

במהלך 2011 ניהלה הרשת את תקציב הפרסום שלה, שהיקפו 2 מיליון שקל בשנה, באופן עצמאי

31.10.2011, 11:59 | כתב כלכליסט
תקציב הפרסום של רשת מיכל נגרין עיצובים עובר למשרד הפרסום זרמון גולדמן DDB. תקציב הפרסום עומד על 2 מיליון שקל בשנה.

ריימנד ולבר, מנכ"ל רשת מיכל נגרין ,אמר כי "המעבר הוא חלק מתהליך גיבוש אסטרטגיה שיווקית ופרסומית בארץ ובחו"ל".

זרמון גולדמן DDB זכו בתקציב לאחר שמשרד הפרסום הקודם של החברה, אשכנזי זלצמן, סיים את ההתקשרות עם הרשת בסוף 2010. במהלך 2011 ניהלה הרשת את תקציב הפרסום שלה באופן עצמאי.

רשת מיכל נגרין עיצובים מונה היום 24 חנויות בישראל וכ-31 חנויות בעולם במדינות: ארה"ב, יפן, מקסימקו, איטליה, רוסיה, קרואטיה ועוד.

שיתוף בטוויטר שיתוף בוואטסאפ שיתוף בפייסבוק שיתוף במייל

תגיות