אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.
החגים חזקים יותר מהמחאה: עלייה של 2.3% במכירות רשתות המזון ביולי-ספט' צילום: בלומברג

החגים חזקים יותר מהמחאה: עלייה של 2.3% במכירות רשתות המזון ביולי-ספט'

זאת בהמשך לעלייה של 0.7% בחודשים אפריל-יוני. בתוך כך נרשמה גם עלייה של 4% בסך כל פדיון רשתות השיווק

02.11.2011, 13:29 | כתב כלכליסט

תקופת החגים שברה את המחאה החברתית, כך לפי נתונים שמפרסמת הלשכה המרכזית לסטטיסטיקה. לפי הנתונים, בחודשים יולי - ספטמבר נרשמה עלייה של 2.3% (במחירים קבועים) בפדיון של רשתות המזון, זאת לאחר עלייה של 0.7% בחודשים אפריל - יוני 2011.

עוד עולה, כי נרשמה גם עלייה של 4.0% (במחירים קבועים) בסך כל פדיון רשתות השיווק, זאת בהמשך לעלייה של 3.6% בשלושת החודשים אפריל - יוני 2011.

נתוני הפדיון ברשתות השיווק מתייחסים לרשתות המתמחות במזון ולרשתות המתמחות במוצרים אחרים: מוצרי טקסטיל והלבשה, הנעלה, מוצרים בני קיימה, כלי בית ו"שונות" – מוצרי קוסמטיקה, תרופות, צעצועים, ספרים ציוד משרדי ואופטיקה.

פדיון הרשתות המוגדרות כרשתות מזון כולל את הפדיון גם ממכירת חומרי ניקוי ומוצרים אחרים.

שיתוף בטוויטר שיתוף בוואטסאפ שיתוף בפייסבוק שיתוף במייל

תגיות



5 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה