תקלה שמעוררת הדים: מאות התלוננו על השימוש באוזניות באייפון 4S
לצד המחאות על זמן הסוללה הקצר של המכשיר, לקוחות רבים כתבו בפורומי אפל ששיחות באמצעות אוזניות מלוות בהדים וברעשי רקע. הערכות: עדכון למערכת ההפעלה בסוף החודש יפתור חלק מהבעיות
אפל ממשיכה להתמודד עם בעיות בהשקת האייפון 4S: אחרי שלקוחות רבים התלוננו על זמן סוללה קצר מהמובטח, וכן על "הצהבת" המסך, נראה שהסמארטפון המדובר סובל מבאג גם במערכת השמע. מאות לקוחות הגישו בשבוע האחרון תלונות בנושא בפורומים הרשמיים של אפל: לדברי הצרכנים, בעת ביצוע שיחה ארוכה דרך אוזניות חוטיות הם סובלים מהדים, רעשי רקע וירידה משמעותית באיכות השיחה.
לעתים ההד אינו מתחיל מיד עם תחילת השיחה אלא במהלכה, ולעיתים הוא מופיע ונעלם כמה פעמים במהלך שיחות ארוכות. לפי האתר BGR, התקלה מופיעה בממוצע לאחר 4-1 דקות שיחה. פתרונות זמניים הם הפעלת וכיבוי מצב הרמקול בכל פעם מנת "לאפס" את ההד או ניתוק וחיבור האוזנייה מחדש.
התלונות הגיעו ממגוון רחב של לקוחות במספר מדינות, המשתמשים בספקיות סלולר שונות. הבעיה קיימת בדגמי 4S השונים, הנבדלים זה מזה בשטח האחסון שלהם, והופיעה גם בזמן שימוש באוזניות חוטיות של יצרניות צד-שלישי, ולא רק באוזניות שמגיעות עם האייפון.
זוהי אינה הפעם הראשונה שאפל סובלת מתקלות בעת השקת דגם חדש של האייפון: כשיצא האייפון 4 לשוק, בשנה שעברה, התלוננו לקוחות רבים על בעיות קליטה, בפרשה שזכתה לכינוי "אנטנה-גייט". אימייל לאחד הלקוחות המתלוננים שבו כתב מנכ"ל החברה דאז, סטיב ג'ובס, שהוא מחזיק את המכשיר "לא נכון" רק הגביר את הביקורת כלפי החברה. גם באייפון 4, בדומה לדגם הנוכחי, דיווחו מקצת הלקוחות על תופעת ה"מסך הצהוב".
דובר אפל לא הגיב לידיעה על התקלה הנוכחית, אבל לפי ההערכות iOS 5.0.1, הצפויה לצאת בסוף החודש, תתקן חלק מבעיית השמע והסוללה.
12 תגובות לכתיבת תגובה