אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.
שרשרת התקלות באייפון: עכשיו תור סירי צילום: בלומברג

שרשרת התקלות באייפון: עכשיו תור סירי

שירות העוזרת הווירטואלית של האייפון 4S קרס, אחרי שהחברה כבר נאלצה להודיע על עדכון תוכנה שאמור לפתור את בעיות הסוללה

06.11.2011, 11:01 | סוכנויות הידיעות

תקלה בשרתי אפל משביתה בימים האחרונים את Siri, שירות העוזרת הווירטואלית שהשיקה החברה באייפון 4S. לקוחות דיווחו מאז יום שישי כי הם מצליחים להפעיל את השירות, אך נתקלים שוב ושוב בהודעת שגיאה.

סירי מאפשרת לבעלי האייפון החדש לבצע מגוון פעולות בעזרת דיבור טבעי אל המכשיר. בניגוד לתוכנות וליישומים אחרים שזקוקים לפקודות קוליות בנוסח קבוע, האינטליגנציה המלאכותית של סירי מזהה גם שאלות כמו "האם צריך ללבוש בגדים ארוכים", ובודקת מה מזג האוויר הצפוי. באפל מגדירים את סירי כשירות שנמצא עדיין בבטא, כלומר לא מדובר במוצר מוגמר אלא בכזה שנמצא עדיין בשלבי בדיקות.

התקלה מגיעה לאחר שאפל אישרה כי מערכת ההפעלה החדשה של האייפון מרוקנת את הסוללה במהירות גבוהה. החברה צפויה להוציא בשבועות הקרובים עדכון תוכנה שיפתור את הבעיה.

בנוסף התלוננו לקוחות רבים על בעיה באוזניות האייפון. לדברי הצרכנים, בעת ביצוע שיחה ארוכה דרך אוזניות חוטיות הם סובלים מהדים, רעשי רקע וירידה משמעותית באיכות השיחה. לעתים ההד אינו מתחיל מיד עם תחילת השיחה אלא במהלכה, ולעתים הוא מופיע ונעלם כמה פעמים במהלך שיחות ארוכות. אפל לא הגיבה לתלונות הללו, אולם על פי הערכות עדכון התוכנה למערכת ההפעלה יפתור גם את הבעיה הזו.

תגיות