אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.
קבוצת שלמה Sixt פיתחה מערכת ניהול רכבים לסמארטפונים צילום: עמית שעל

קבוצת שלמה Sixt פיתחה מערכת ניהול רכבים לסמארטפונים

מערכת המידע מבוססת על יוניפאס של מג'יק, שבה ינהלו נציגי שלמה Sixt את תהליך מסירת הרכבים ללקוחות ואת החזרם

10.11.2011, 12:24 | כתב כלכליסט

מג'יק תעשיות תוכנה, המפתחת ומשווקת פלטפורמת פיתוח יישומים עסקיים ופתרונות אינטגרציה מבוססי Cloud ו-On-Premise, מודיעה כי קבוצת שלמה Sixt פיתחה מערכת מידע חדשנית לניהול מסירה וקבלת רכבים עבור מערך אנשי השטח של החברה. במערכת זו, הרצה על טלפונים חכמים, מנהלים נציגי החברה את תהליך מסירת הרכבים ללקוחות ואת החזרתם, כולל מיקומם ומצב תקינותם.

המערכת, שפותחה ע"י מחלקת מערכות המידע של "קבוצת שלמה Sixt, מבוססת על פלטפורמת הפיתוח יוניפאס של חברת מג'יק, המאפשרת ללקוח לפתח אפליקציה פעם אחת, ולהריצה על מגוון טלפונים חכמים. המערכת מאפשרת לקבוצת שלמה Sixt לקבל תמונת מצב מלאה של מצאי הרכבים, בזמן אמת, כולל מצב תקינותם, החל משלב המסירה ועד קבלתם בחזרה מהלקוח.

המערכת מנהלת באופן רציף את הפעולות שעובר הרכב החל מהחתמת הלקוח לאישור הנתונים וכלה בקבלת הרכב בחזרה,ש בו הנציג מעלה תמונה ומסמן על מסך הטלפון פגיעות ברכב להפיק לצורך הפקת דוחות נזקים.

יובל שני, מנהל מערכות המידע בקבוצת שלמה Sixt, מסר: "המערכת שפיתחנו מאפשרת לאנשי השטח שלנו לעדכן את מערכות המידע בזמן אמת, בעזרת טלפונים חכמים, תוך כדי אינטגרציה מלאה לשאר המערכות בארגון. בזכות הפיתוח ביוניפאס והתמיכה הצמודה של חברת מג'יק, הצלחנו לפתח מערכת מורכבת מעין זו בפרק זמן קצר ובאמצעות צוות פיתוח קטן יחסית".

איל פייפל, סמנכ"ל הטכנולוגיות של מג'יק תעשיות תוכנה, הוסיף: "בתקופה הקרובה נאפשר לכל משתמש להריץ את אותה אפליקציה על כל סוגי הסמארטפונים המובילים בשוק ללא צורך לשנותה או לכתוב אותה מחדש".

תגיות