אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.
קמפיין עולמי: מורה קוף - מורה לחיים

קמפיין עולמי: מורה קוף - מורה לחיים

המדינה: סינגפור; הלקוח: רשות שמורות הטבע; משרד הפרסום: Grey group, Singapore

10.11.2011, 13:51 | תמי מלצר־רוזנווקס

לכל אחד מאיתנו יש לפחות 12 תמונות כאלה באלבום: כל ילדי הכיתה יושבים נרגשים בשלוש שורות, ובדיוק במרכז - מוקפת באהבת תלמידיה מכל עבר - יושבת לה המחנכת.

המודעה קוראת לבתי הספר להצטרף לתוכניות העשרה של השמורות הסינגפוריות, כי כשמדובר בלימודי טבע, הטבע הוא המורה הטוב ביותר (אגב, אם גם אתם ניסיתם לשחזר מי מהמורים שלכם הכי דומה למורה שבתמונה - אתם לא לבד).

קמפיין עולמי: רשות שמורות טבע  בסינגפור קמפיין עולמי: רשות שמורות טבע בסינגפור קמפיין עולמי: רשות שמורות טבע  בסינגפור

לא הייתי מתעכבת על המודעה הזו אם היא היתה נולדת בכל מדינה אחרת, אבל סינגפור? המדינה שכולנו נושאים עיניים למערכת החינוך שלה, דווקא היא מרשה לעצמה זילות כזו של תדמית המורה? רק תחשבו מה הסתדרות המורים שלנו היתה אומרת על מודעה שכזו, וכמה ימי שביתה היינו מקבלים בתמורה.

כמה יפה שדווקא במדינה שהציבה את החינוך היסודי בראש מעיניה, סומכים על חוש ההומור ועל האינטליגנציה הרגשית של המורים, ולא מהססים לצאת בפרסומת שכזו.

אולי זהו כל סודה של השיטה הסינגפורית.

הכותבת היא קופירייטרית בכירה בגליקמן־נטלר־סמסונוב

תגיות