ועכשיו: פרסום גם על מעקה הדרגנוע
חברת בליץ מדיה האחראית לכניסת המדיה החדשה לפרסום יישמה את היוזמה בקניון ויצמן סיטי בתל אביב
13.11.2011, 08:42 | כתב כלכליסט
קניון ויצמן סיטי בתל אביב מצא לאחרונה מדיה חדשה לפרסום בשטחו: מעקה הדרגנוע. הרעיון, שהגיע לארץ ביוזמת חברת בליץ מדיה וצפוי להיכנס לקניונים נוספים, יושם לראשונה בקניון ויצמן בניהול אריאל־פרומול, המשרת את אוכלוסיית הצפון הישן בעיר והמבקרים בבית חולים איכילוב.
3 תגובות לכתיבת תגובה