אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.
מפתחת תוכנת IGO תמכור טכנולוגיה לקונצרן פולקסווגן

מפתחת תוכנת IGO תמכור טכנולוגיה לקונצרן פולקסווגן

להערכת גורמים המקורבים לחברת NNG הישראלית, היקף העסקה הוא כ-70-50 מיליון שקל

14.11.2011, 11:29 | תומר הדר

NNG הישראלית, שפיתחה את תוכנת הניווט IGO חתמה השבוע על הסכמים להתקנת תוכנת הניווט ברכביה של חטיבתה ההודית של קונצרן פולקסווגן. כך מדווחת החברה. להערכת גורמים המקורבים לחברה, היקף העסקה הוא כ-50 עד 70 מיליון שקל. עוד מדווחת NNG שהחברה נמצאת גם בשלבי סגירת הסכמים מול הנציגויות ההודיות של סוזוקי ומרצדס.

חברת NNG נוסדה על-ידי דודי וירניק וקובי הלפרין בשיתוף גורמים מקומיים. החברה פיתחה את תוכנית הניווט iGO my way, תוכנה דינמית וחדשנית המציעה את הפתרונות המתקדמים ביותר לניווט לווייני תלת-ממדי, יישומים ניידים ושירותי תוכן וקהילה על מגוון מערכות. NNG ממוקמת בבודפשט, הונגריה והינה חברה בינלאומית המשווקת את תוכנת IGO ברחבי העולם. לחברה סניפים באירופה, ארה"ב, דרום אמריקה, סין, אוסטרליה, הודו, ברזיל וישראל.

תגיות

4 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

4.
על תוכנות ניווט
IGO היא כנראה התוכנה המקצועית ביותר כיום בשוק, בוודאי הישראלי. יש מספר מוגבל של תוכנות ניווט בעולם. הבעייה היא עלות המיפוי ורמת אלגוריתםם הדרך, יחד עם ידידותיות למשתמש. וייז, שהדעות עליה חלוקות, אינה מספיק טובה לטעמי. הממשק מגושם, התפעול לא נוח, הידידותיות נמוכה - והכי חשוב: אם התפעול שגוי מעט, התוכנה לא תאתר רחוב אם אין קשר נתונים רציף. במילים אחרות, בלי קשר ךלג'פס המובנה בטלפון - אם אין קליטה בסלולרי ואם אתה לא מכיר את התוכנה ממש טוב והכנת את הנתונים מראש, היא לא תעבוד. בעייה אחרת היא חוסר הרחובות. וייז בנויה על עדכון עצמי ממשתמשים. IGO משלמת כסף - מעט... אבל משלמת - לאנשים שימפו בשבילה. ב- 95% מהמקרים, IGO תדייק. עוד לא היה מצב שלא הצלחתי להגיע אותה, כשהייתי ממש צריך. אז מבלי לגרוע מהמאמץ שוייז משקיעה, ומהאנשים הטטובים שעומדים מאחוריה, יש לה עדיין כברת דרך ניכרת לעבור. השאלה כמה אתה צריך ניווט אמין. מי שצריך את זה הרבה לעבודתו , או שמתבלבל הרבה בכתובות - תוציאו 700 ש"ח ותקנו מכשיר ייעודי. מי שצריך להגיע לחתונה של הבנדודה פעם בשנה, יכול להסתדר עם וייז.
רבין  |  19.11.11