אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.
טמבור: כניסת מותג הצבע הפרטי של הום סנטר לא פגעה בצמיחה צילום: עמי ארליך

טמבור: כניסת מותג הצבע הפרטי של הום סנטר לא פגעה בצמיחה

החברה הציגה צמיחה של 8.8% בהכנסות בתחום הצבע ל-129.2 מיליון שקל. בשורה התחתונה רשמה טמבור רווח נקי של 11.8 מיליון שקל, בדומה לרבעון המקביל

15.11.2011, 09:48 | גיל קליאן

בטמבור לא מרגישים את מותג הצבע הפרטי של הום סנטר, שהושק ביולי האחרון. הדו"חות הכספיים של טמבור לסיכום הרבעון השלישי מציגים צמיחה של 8.8% בהכנסותיה בתחום הצבע ל־129.2 מיליון שקל. בצד זאת נשחק הרווח התפעולי של החברה בתחום הצבע ברבעון ב־13%לעומת הרבעון המקביל, והסתכם ב־16.1 מיליון שקל. מנכ"ל החברה מיכאל דיין הסביר כי השחיקה ברווחיות הצבע נבעה מעליית מחירי חומרי הגלם, שאותה לא הצליחה החברה לגלגל לצרכן.

פעילות הגבס, שהסבה לטמבור הפסדים כבדים בעבר, רושמת רבעון שני של איזון תפעולי. בחברה עדיין לא יודעים לסמן מתי תעבור לרווח יציב. "התחרות בגבס עדיין חריפה מאוד", אומר דיין.

מכירותיה הכוללות של טמבור הסתכמו ברבעון השלישי ב־207.8 מיליון שקל, צמיחה של 12.3% המשקפת את חודשי הקיץ - עונת השיפוצים ומעברי הדירה. במהלך הרבעון נהנתה טמבור גם מתשלומי ביטוח על ציוד שנשרף וירידת ערך אופציות פאנטום שבידי מנכ"ל החברה, ששיפרו את סעיף הוצאות השכר. לצד מהלכי התייעלות נוספים הצליחה לשמור על הרווחיות התפעולית, שעמדה ברבעון על 10% מהמכירות לעומת 9.9% ברבעון המקביל. בשורה התחתונה רשמה טמבור רווח נקי של 11.8 מיליון שקל, בדומה לרבעון המקביל.

תגיות