אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.

סמנכ"ל השיווק של סלקום: "בוחנים כניסה לשוק הטלוויזיה"

"המיזוג עם נטויז'ן יאפשר לנו להגדיל את נקודות המגע עם הלקוח ואת היצע השירותים שנוכל להעניק לו", אמר יוני סבג בכנס המדיה של החברה

16.11.2011, 11:58 | גילעד נס

סמנכ"ל השיווק של סלקום, יוני סבג, אישר הבוקר (ד') בכנס המדיה של החברה כי ספקית הסלולר בוחנת כניסה לשוק הטלוויזיה על גבי תשתית רשתות מידע (IPTV), אך לא הרחיב מעבר להכרזה זו. סלקום רכשה לאחרונה את נטויז'ן, שעל פי ההערכות פועל, בחודשים האחרונים ליצירת מערך שידור שיועבר על גבי האינטרנט לממיר בבית הלקוח, שבו תשולב גם אנטנה הקולטת את חמשת הערוצים שמעביר כיום מערך "עידן פלוס".

"המיזוג עם נטויז'ן נותן לנו יותר נקודות מגע עם הלקוח – לא רק 35% משוק הסלולר, אלא כעת גם 35% מבתי האב בישראל", ציין סבג בדבריו. "המיזוג גם יתן הבנה טובה יותר של צורכי הלקוח מחוץ לבית ובתוכו, ויכולת להעניק לו שירותים על גבי מגוון המסכים שיש לו".

"אני מאמין שבתוך שנה כמות הטאבלטים שימכרו חברות התקשורת יהיו מחצית מכמות מכירות הסמארטפונים שלהן", הוסיף סבג. "עד סוף השנה יהיו בישראל כ-3 מיליון סמארטפונים. האימוץ של המכשירים הללו, והיכולת לצרוך מדיה מחוץ למסך הטלוויזיה, משנה הן את את תעשיית התקשורת והן את תעשיית המדיה".

סבג תיאר את חזון ה"חוויה עוטפת המסכים" שאותה, לדבריו, נדרשת תעשיית המדיה להעניק ללקוח בשלב הנוכחי ובעתיד - בניגוד להפרדה בין מסכי הטלוויזיה, המחשב והסלולר שהיתה קיימת עד השנים האחרונות.

"פעם היו לוקחים תוכן טלוויזיוני ומנסים להתאים אותו לפלטפורמות אחרות, לפעמים זה עבד, אבל לרוב לא. היום ומחר חייבים ליצור אנחנו צריכים לבנות חוויה שתיקח את הכיף והתכנים מהטלוויזיה, את הנגישות והמידע מהאינטרנט, את המיקום והנגישות מהסלולר, ותיצור מוצר חדש, שונה ממה שהכרנו". בנוסף אמר סבג: "תעשיית הפרסום מתחילה להבין שפעם שילמנו לפי רייטינג, אבל מחר נשלם לפי הנעה לפעולה של הצופה, כיוון שכמעט הכל ניתן כיום למדידה ולכן לפילוח".

מנכ"ל סלקום, עמוס שפירא, שיסיים בסוף השנה את תפקידו בחברה, סיפר כי בעת שנכנס לתפקיד ב-2005 האמין כי למרות שעבר מעולם התעופה ומוצרי הנייר (שפירא שימש בעבר כמנכ"ל קימברלי-חוגלה ואל על) לעולם התקשורת, עליו להמשיך ולהתייחס לאתגרים שמולו באותן הדרכים שבהן פעל בעולמות שאינם "הייטקיים". "שבע שנים לאחר מכן אני עדיין חושב שצדקתי – זה לא הטכנולוגיה, אלו האנשים, ואני מאמין שמחליפי, ניר שטרן, הוא האיש המתאים להוביל את סלקום ונטויז'ן בהתמודדות מול האתגרים הבאים".

שיתוף בטוויטר שיתוף בוואטסאפ שיתוף בפייסבוק שיתוף במייל

תגיות