אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.
מלחמת החיתולים שחקה את רווחי חוגלה ב־37%

מלחמת החיתולים שחקה את רווחי חוגלה ב־37%

היבוא המקביל של חיתולי האגיס אילץ את חוגלה קימברלי להוריד מחירים באגרסיביות. ההכנסות ירדו ב־2.3% ברבעון השלישי

17.11.2011, 07:43 | גיל קליאן

חוגלה קימברלי לא הצליחה לספוג בהצלחה את כל השינויים שהיו בשוק החיתולים בקיץ האחרון, שהחלו עם היבוא המקביל של חיתולי האגיס על ידי אלון רבוע כחול. מהלך זה הצית גל של מבצעים אגרסיביים בכל שוק החיתולים, ולווה גם בכניסת שחקנית חדשה, DPL, עם חיתולי בייביסיטר מתוצרתה.

כעת מגלים דו"חות החברה־האם נייר חדרה את התוצאות של אותם מהלכים על החברה. חוגלה קימברלי רשמה ירידה של 2.3% במכירות ברבעון השלישי לסכום של 298.1 מיליון שקל.

החברה מדווחת כי הצליחה להגדיל מכירות כמותיות בתחומים אחרים (חוגלה קימברלי היא מובילת שוק גם בנייר טואלט), אך ההנחות שהעניקה כדי לשמור על הנתח שלה בשוק החיתולים שחקו את התמורה הכספית הכוללת.

בשורת הרווח התפעולי התוצאות עגומות יותר - הרווח התפעולי של החברה קרס ב־36.7% לסכום של 29.8 מיליון שקל בלבד. החברה מציינת כי למחאה החברתית תפקיד מרכזי גם בכך, וכי "למחאה החברתית השפעה מהותית על יכולת העלאת מחירים מצד החברה, לרבות החברות־הבנות והכלולות שלה, ובמיוחד בתחום המוצרים הביתיים".

שיתוף בטוויטר שיתוף בוואטסאפ שיתוף בפייסבוק שיתוף במייל

תגיות