אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.
קמפיין עולמי: ראיתיך בשדה תלתן

קמפיין עולמי: ראיתיך בשדה תלתן

רובנו עדיין מעדיפים לפגוש את המזל שלנו בדרך הישנה והטובה: בשדה תלתן. כדי שזה יקרה, טוענת המודעה, כל שעלינו לעשות הוא להצטייד במשקפיים מהפירמה הנכונה

17.11.2011, 09:40 | תמי מלצר־רוזנווקס

לפי מקורות מדעיים (ויקיפדיה, אלא מה?), הסיכוי למצוא תלתן בעל ארבעה עלעלים הוא 1:10,000, ומכאן נולדה האמונה שהעלה המיוחד הזה מביא מזל גדול לכל מי שמצליח למצוא אותו. לידיעתכם, מדענים מאוניברסיטת ג'ורג'יה גילו את הגן האחראי למוטציה זו, וכיום ניתן לגדל תלתנים מרובעי עלעלים בכל אדנית. למרות זאת, רובנו עדיין מעדיפים לפגוש את המזל שלנו בדרך הישנה והטובה: בשדה תלתן. כדי שזה יקרה, טוענת המודעה, כל שעלינו לעשות הוא להצטייד במשקפיים מהפירמה הנכונה.

הלקוח: רשת אופטיקה Sears Optical, המדינה: קנדה. משרד הפרסום: Lg2 קוויבק הלקוח: רשת אופטיקה Sears Optical, המדינה: קנדה. משרד הפרסום: Lg2 קוויבק הלקוח: רשת אופטיקה Sears Optical, המדינה: קנדה. משרד הפרסום: Lg2 קוויבק

המודעה הזו אינה מציעה כל מסר חדש או יתרון בלעדי, מלבד העובדה המפתיעה שעם משקפיים אפשר לראות טוב יותר. כאילו שלא ידענו.

אז מה בכל זאת כל כך מיוחד במודעה הזו? פשוט מאוד: היא מאוד יפה. כמו בהרבה מקרים אחרים בחיים, גם כאן, להיות יפה זה מספיק. ההיגיון הוא בדיוק כמו בפרסומות לאופנה - אם רשת אופטיקה מפרסמת מודעות יפות כל כך, יש סיכוי שגם המשקפיים שהיא מוכרת ייראו מדהים.

הכותבת היא קופירייטרית בכירה בגליקמן־נטלר־סמסונוב

תגיות