אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.
רשות השידור תמכור פרסומות בעצמה

רשות השידור תמכור פרסומות בעצמה

הרשות החליטה להקים מערך שיהיה אחראי על מכירת זמן אוויר בתחנות הרדיו, לאחר שהמכרז לבחירת זכיין חדש נכשל

17.11.2011, 15:30 | שלי פריצקר

הוועד המנהל של רשות השידור החליט על הקמת מערך מכירת פרסום בתוך רשות השידור. המשמעות: רשות השידור היא שתמכור זמן אוויר בתחנות הרדיו של קול ישראל ולא זכיין חיצוני. זאת לאחר שנכשל המכרז לבחירת זכיין חדש במקום שפ"מ.

עוד הוחלט על הקמת ועדה לאיתור מועמדים לתפקיד אחראי על הקמת מערך הפרסום ברשות השידור ובקרה עליו. בראש הוועדה יעמוד יו"ר רשות השידור, אמיר גילת, וחבריה יהיו  מנכ"ל הרשות, יוני בן מנחם, חבר הוועד המנהל יעקב בורובסקי; יו"ר ועדת הכספים של הרשות, דוד חיון, מנהל קול ישראל, מיקי מירו, סמנכ"ל הכספים, ערן הורן, ודוברת רשות השידור, לינדה בר.

ועדת האיתור תקבל הצעות ממועמדים מתאימים מתוך הרשות ומחוצה לה. הכישורים הנדרשים הם ניסיון והיכרות מעמיקה עם עולם הפרסום בישראל עם מתן עדיפות לתקשורת האלקטרונית. ועדת האיתור תהיה רשאית לפנות גם ביוזמתה למועמדים שתמצא לנכון.

אמיר גילת אמר כי "המערך החדש יאפשר לרשות שקיפות ובקרה מלאים על אחד מאפיקי הכנסתה העיקריים של רשות השידור, הפרסום ברדיו והחסויות".

שיתוף בטוויטר שיתוף בוואטסאפ שיתוף בפייסבוק שיתוף במייל

תגיות