אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.
בנק לאומי למשכנתאות נפרד ממשרד באומן־בר־ריבנאי צילום: אסנת קרסנסקי

בנק לאומי למשכנתאות נפרד ממשרד באומן־בר־ריבנאי

על פי הערכות, אחת הסיבות שהבנק החליט לסיים את ההתקשרות נובעת מהזכייה של המשרד בתקציב הפרסום של ישראכרט, מקבוצת הפועלים

22.11.2011, 09:37 | רון גרנות

בנק לאומי למשכנתאות הודיע לאחרונה למשרד הפרסום באומן־בר־ריבנאי על סיום ההתקשרות ביניהם, כך נודע ל"כלכליסט".

באומן־בר־ריבנאי זכה בשנת 2007 בתקציב הפרסום של בנק לאומי למשכנתאות. לפי יפעת, בשנים 2008 ו־2009 עמד היקף התקציב על כ־1.1 מיליון דולר, ב־2010 הוא זינק ל־1.5 מיליון דולר ומתחילת 2011 הוא ירד ל־744 אלף דולר, בעקבות המשבר בשוק הדיור.

באוגוסט האחרון זכה המשרד בתקציב הפרסום של חברת ישראכרט, מקבוצת הפועלים. על פי הערכות בענף, זו אחת הסיבות שהובילה את לאומי להחליט על סיום ההתקשרות עם המשרד.

מבנק לאומי למשכנתאות נמסר: "בהסכמת שני הצדדים הוחלט על סיום ההתקשרות. הבנק יבחן בקרוב את המשך הטיפול בפעילות הפרסום שלו".

מבאומן־בר־ריבנאי אישרו את הפרטים.

שיתוף בטוויטר שיתוף בוואטסאפ שיתוף בפייסבוק שיתוף במייל

תגיות