אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.
נטוויז'ן הטמיעה פתרון אופטימיזציה של קליקסופטוור

נטוויז'ן הטמיעה פתרון אופטימיזציה של קליקסופטוור

ClickRoster הוא פתרון מתקדם לניהול כוח אדם, שיאפשר תכנון אוטומטי של משמרות ומשימות במוקד שירות הלקוחות של נטוויז'ן

23.11.2011, 10:57 | כתב כלכליסט

קליקסופטוור הודיעה כי חברת 013 נטוויז'ן הטמיעה את פתרון ClickRoster Advanced Edition לתכנון אופטימלי של משמרות העובדים במוקד שירות הלקוחות שלה. ההיקף הכספי של הפרויקט לא נמסר. 

ClickRoster הוא פתרון מתקדם לניהול כוח אדם, אשר יאפשר תכנון אוטומטי של משמרות ומשימות במוקד שירות הלקוחות של נטוויז'ן. הפתרון כולל גם מודול לתכנון היסעים לעובדים וכן אפשרות לעובדים לעדכן באופן עצמאי את המשמרות המועדפות עליהם, מידת זמינותם והחלפת משמרות עם עמיתיהם.

רן הרפז, סמנכ"ל הטכנולוגיות של 013 נטוויז'ן מסר: "ClickRoster מהווה פלטפורמה שלמה ומתוחכמת לניהול ותכנון משמרות והיא פונקציונלית לצרכינו העסקיים. הפתרון האוטומטי יחסוך לנו זמן בתכנון משמרות, ישפר וייעל את עבודת הניהול היומיומית שלנו".

תגיות