אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.
סנטימנט הצרכנים של אוניברסיטת מישיגן רשם את הרמה הגבוהה מאז יוני צילום: shutterstock

סנטימנט הצרכנים של אוניברסיטת מישיגן רשם את הרמה הגבוהה מאז יוני

סנטימנט הצרכנים עלה לרמה של 64.1 נקודות, לעומת 60.9 נקודות בסוף אוקטובר

23.11.2011, 17:28 | סוכנויות הידיעות

מדד סנטימנט הצרכנים של אוניברסיטת מישיגן ורויטרס עלה לרמה של 64.1 נקודות בחודש נובמבר - הגבוהה מאז יוני. זאת בהשוואה לרמה של 60.9 נקודות באוקטובר.

הקריאה המקדמית לחודש נובמבר הצביע על רמה של 64.2 נקודות. הכלכלנים שהשתתפו בסקר של מרקטוואץ' ציפו לקריאה של 65 נקודות, כשהצרכנים נהנו ממחירי הגז הנמוכים, אך הביעו דאגה מהתנודתיות במדדי המניות.

מדד ציפיות הצרכנים הנותן אינדיקציה לאופן בו הם רואים את מצבם הפיננסי כמו גם המצב העסקי, הגיע לרמה של 87 נקודות, כפי שהיה בתחילת המיתונים האחרונים שפקדו את הכלכלה האמריקאית.

כלכלנים עוקבים אחר מדד סנטימנט הצרכנים כדי לקבל תחושה לגבי הצריכה הפרטית. דוח אחר של הממשל האמריקאי שפורסם היום הצביע כי הצריכה הפרטית האטה בחודש אוקטובר.

ציפיות האינפלציה לשנה העולות מהסקר נותרו ברמתן, 3.2%, וכן כך גם לגבי ציפיות האינפלציה לטווח של 10-5 שנים ואלה נותרו ברמה של 2.7%.

תגיות