אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.
"יום שישי השחור": הגולשים קונים, והרבה צילום: Shutterstock

"יום שישי השחור": הגולשים קונים, והרבה

קומסקור מעריכה שההוצאות בארה"ב על רכישות מקוונת בעונת הקניות הנוכחית יעלו ב-15%, וגוגל משפרת את שירות חיפוש המוצרים

24.11.2011, 15:35 | יוסי גורביץ

חג ההודיה החל היום (ה') ובמיוחד "יום שישי השחור", יום המבצעים הגדול שאחריו, נחשבים לנקודות שיא של עונת הקניות בארה"ב. להערכת חברת המחר קומסקור, היקף הרכישות המקוונות בעונת הקניות הנוכחית, הנמשכת עד סוף השנה האזרחית, יעלה השנה ב-15% בהשוואה לעונת הקניות של 2010.

החברה מציינת כי במהלך שלושת השבועות שבין 1 ל-20 בנובמבר, ביצעו האמריקאים רכישות מקוונות בשווי 9.67 מיליארד דולר, בהשוואה ל-8.47 מיליארד בתקופה המקבילה אשתקד.

עוד נמסר כי בין ינואר ואוקטובר 2011 היקף הרכישות המקוונות בארה"ב עמד על כ-124.3 מיליארד דולר, עליה של כ-13% לעומת התקופה המקבילה ב-2010. להערכת קומסקור בעונת הקניות הנוכחית יוציאו האמריקאים 37.6 מיליארד על רכישות מקוונות בהשוואה לכ-32.6 מיליארד בתקופה המקבילה אשתקד.

עוד מצאה החברה כי כשליש מהאמריקאים חושבים שהיקף הדילים הזמינים ברשת עלה במהלך עונת החגים הנוכחית, וכי הלקוחות מעוניינים מאוד במשלוח חינמי: 30% אמרו כי לא יבצעו רכישה אם המשלוח יהיה בתשלום, ועוד כ-46% אמרו כי הם מחפשים במפורש דילים שאינם כוללים דמי משלוח.

על רקע תחילתה של עונת הקניות, הודיעה אתמול גוגל על שדרוגים בשירות Product Search שלה, שמאפשר למשתמשים לחפש מוצרים ספציפיים. כעת הוא מכיל פיצ'ר שנקרא Best Match, שמציג למשתמש את מה שגוגל מעריכה שהוא מחפש. העיצוב של השירות שונה והוא דומה כעת יותר לעמודי המוצרים של אמזון.

שיתוף בטוויטר שיתוף בוואטסאפ שיתוף בפייסבוק שיתוף במייל

תגיות