אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.
"יום שני המקוון": זינוק של 514% במכירות הסלולריות דרך פייפאל צילום: בלומברג

"יום שני המקוון": זינוק של 514% במכירות הסלולריות דרך פייפאל

על פי הערכות ראשוניות נרשם גידול של 18% לפחות בהיקף המכירות ביחס לשנה שעברה, ביום הדילים המקוונים המשלים את "יום שישי השחור"

29.11.2011, 10:35 | יוסי גורביץ
המכירות הסלולריות שבוצעו באמצעות פייפאל במהלך "יום שני המקוון" (Cyber Monday) שחל אתמול (ב') עלו ב-514% בהשוואה לקניות הסלולריות ב"יום שני המקוון" של 2010 - כך דיווחה חברת התשלומים אמש בבלוג שלה.

החברה דיווחה כי "יום שני המקוון" לא היה חריג מבחינה זו: בחג ההודיה המכירות הסלולריות שלה עלו ב-511% בהשוואה ליום המקביל אשתקד, וב"יום שישי השחור" הן גאו ב-538%. חלק ניכר מהמכירות בפייפאל מגיעות מענקית הקמעונאות איביי, שדיווחה על עלייה ניכרת במכירות ב"יום שני המקוון", אם כי נתונים מדויקים טרם התקבלו.

על פי דיווחים ראשוניים, המכירות ב"יום שני המקוון" עלו בסך הכל בכ-18% לעומת המכירות ביום המקביל בשנת 2010. ב-IBM העריכו כי בסופו של יום, המכירות יעלו בכ-20% על היום המקביל אשתקד. באתרים המקוונים של החנויות הגדולות, כגון מייסי'ס, דווח על עליה של כ-39% בתעבורה. 

הבלוג GigaOm מדווח כי למרות העובדה ש"יום שישי השחור" ו"יום שני המקוון" ידועים בדילים שלהם, נראה שמירב הקניות בוצעו כבר במהלך חג ההודיה. על פי נתוני אקמאי שמצטט גיגהאום, נרשמה עליה של כ-70% בנפח הקניות המקוונות בחג ההודיה – שחלק ניכר ממנה בוצע מיד לאחר ארוחת החג המסורתית. ברגע השיא של המכירות, מדדה אקאמי שימוש בשני מיליון דפים בדקה. בניגוד לשנים קודמות, השנה לא התקבלו דיווחים על קריסה של אתרי מכירות – נתון מרשים במיוחד בהתחשב בזינוק בהיקף הקניות.
שיתוף בטוויטר שיתוף בוואטסאפ שיתוף בפייסבוק שיתוף במייל

תגיות