אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.
סמסונג עולה בקמפיין מותג חדש לכל מוצריה צילום: בלומברג

סמסונג עולה בקמפיין מותג חדש לכל מוצריה

לראשונה תפרסם החברה את כל מוצריה יחדיו, מהמחשבים, הטלוויזיות ומוצרי החשמל הביתיים ועד הטלפונים הסלולריים; שווי הקמפיין, המנוהל על ידי משרד ליאו ברנט ישראל , מוערך בשוק בכמיליון דולר

01.12.2011, 11:15 | כתב כלכליסט

סמסונג ישראל פותחת היום (ה') בקמפיין מותג חדש בערוצי הטלוויזיה ובאינטרנט אשר יציג לראשונה את כל מוצרי החברה תחת מטריה אחת. הקמפיין, המנוהל על ידי משרד הפרסום ליאו ברנט ישראל מחברת פובליסיס, ימשך כשלושה שבועות ולפי הערכות בשוק יעלה כמיליון דולר.

הקמפיין יציג אלה לצד אלה את מוצרי החשמל הביתיים, המחשבים, הטלוויזיות והטלפונים הסלולריים של החברה.

ברק פלצ'י סמנכ"ל השיווק של סמסונג ישראל, ציין כי "זו הפעם הראשונה בישראל שקמפיין כזה יוצא לדרך ומאגד יחד את מגוון מוצרי הדגל של סמסונג שמובילים את השוק גם בישראל. המוצרים החכמים מאופיינים בחדשנות וזו הסיבה שבחרנו להנפיש אותם בקמפיין הנוכחי בכדי להמחיש עד כמה הם מאופיינים בפונקציות חכמות. אין לי ספק שאנו עומדים בפתחה של שנה מאתגרת עם השקות של מוצרים חדשים נוספים שיפתיעו וירגשו את הצרכנים ויהפכו גם הם לחלק בלתי נפרד מחיי היומיום שלהם". 

תגיות