אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.
אחרי 9 שנים: סלקום נפרדת ממקאן אריקסון צילום: עידו אייזיק

אחרי 9 שנים: סלקום נפרדת ממקאן אריקסון

סלקום נשארת כרגע עם משרד הפרסום גיתם BBDO ובוחנת את המשך החלוקה ללקראת כניסת חברות הסלולר החדשות לשוק

06.12.2011, 15:55 | שלי פריצקר

אחרי 9 שנים ביחד, סלקום נפרדת ממשרד הפרסום מקאן אריקסון. סיום ההתקשרות ייכנס לתוקף החל מה-1 בינואר. תקציב הפרסום חולק עד היום בין המשרדים מקאן וגיתם BBDO.

כרגע לא בטוח אם כל תקציב הפרסום ירוכז בגיתם, שכן סלקום בוחנת את המשך חלוקת התקציב בין משרדי הפרסום. מתחילת השנה פירסמה סלקום בהיקף של 8.3 מיליון דולר.

ההודעה באה על רקע תקופה סוערת אליה נכנס שוק הסלולר עם כניסת שחקנים חדשים ושחיקה מתמשכת ברווחי חברות הסלולר. החברות הקיימות אורנג', סלקום ופלאפון צמצמו בשנתיים האחרונות בעשרות אחוזים את תקציבי הפרסום בשנים האחרונות. השנה בעקבות המחאה החברתית נכנס הענף לקיפאון בפעילות הפרסומית. עם זאת, הציפייה היא כי לקראת כניסת חברות הסלולר החדשות לשוק הפעילות תוגבר.

ניר שטרן, מנכ"ל סלקום הנכנס, ביקש להודות למנהלי ועובדי משרד הפרסום על השותפות לאורך הדרך ועל תרומתם להצלחת החברה. יוני סבג, סמנכ"ל השיווק של סלקום, ביקש להודות למקאן אריקסון על 9 השנים המשותפות וציין כי "מקאן הביאו עימם חשיבה רעננה וחדישה וסייעו בתרומתם לביסוס סלקום כחברה מובילה".

שיתוף בטוויטר שיתוף בוואטסאפ שיתוף בפייסבוק שיתוף במייל

תגיות