אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.
תדיראן טלקום הטמיעה במי עדן פתרונות של מייקרוסופט

תדיראן טלקום הטמיעה במי עדן פתרונות של מייקרוסופט

תדיראן טלקום שרותי תקשורת בישראל - הטמיעה בחברת מי עדן פתרונות תקשורת אחודה, המבוססת על טכנולוגית Lync 2010 של מיקרוסופט

11.12.2011, 10:19 | כתב כלכליסט
חטיבת השירותים הטכנולוגיים של תדיראן טלקום שרותי תקשורת בישראל - הטמיעה בחברת מי עדן פתרונות תקשורת אחודה (Unified Communications) המבוססים על טכנולוגית Lync 2010 של מיקרוסופט. הפתרון הוטמע כמענה לצורך בהורדת עלויות התקשורת ושיפור התקשורת הפנים והחוץ ארגונית.

הפתרון, בנוסף על היותו מענה לצורך בהורדת עלויות התקשורת, מאפשר הרחבת מגוון צורות ההתקשרות בארגון ומחוצה לו. אפיון הצרכים, ההתקנה וההטמעה בוצעו ע"י חטיבת השירותים הטכנולוגיים של תדיראן טלקום שרותי תקשורת בישראל.

במסגרת הטמעת המערכת החדשה, כמתג טלפוניה ראשי התומך במגוון רחב של יכולות תקשורת חוץ ופנים ארגוניות, חל כאמור תהליך חיסכון מהותי בהוצאות התקשורת בארגון באמצעות קישור תשתית הטלפוניה הארגונית לסביבת העבודה של המשתמש ולמערכות הליבה הארגוניות.

כמו כן המערכת מאפשרת שיתוף (Collaboration) יישומים על גבי תשתית האינטרנט הציבורי בצורה מאובטחת בין כל משרדי מי עדן ברחבי העולם עם לקוחות וספקים חיצוניים, שיחות קוליות ושיחות חוזי (Video), שיחות ועידה מרובות משתתפים מסרים מיידים (Chat) וזמינות (Presence) הדרכות מקוונות ותמיכה מרחוק במשתמשי קצה.

איציק קנטי, מנכ"ל תדיראן טלקום שירותי תקשורת בישראל מסר כי: "האתגר העסקי שעמד בפנינו היה לשפר וליעל את התקשורת בין סניפי הארגון במדינות השונות ומול לקוחות וספקים, תוך קיצוץ עלויות התקשורת".

ליאור גל מנהל התשתיות מידע במי עדן ציין כי "פרויקט זה משפר את התקשורת הפנים והחוץ ארגונית בד בבד עם חסכון בעלויות בהוצאות התקשרות בארגון".

תגיות