אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.
תקציבי הפרסום של פריגת וקרלסברג הוצאו מ־JWT וגלר נסיס צילום: בלומברג

תקציבי הפרסום של פריגת וקרלסברג הוצאו מ־JWT וגלר נסיס

תקציב הפרסום של פריגת מתחילת השנה עמד על כמיליון דולר, והתקציב של קרלסברג עמד על כ־820 אלף דולר. מסתמן: יעברו לבאומן

12.12.2011, 08:20 | שלי פריצקר

החברה המרכזית לייצור משקאות קלים מבצעת שורה של שינויים במערך הפרסום שלה: ל"כלכליסט" נודע כי לאחרונה החליטה החברה להיפרד ממשרד JWT ישראל, שהחזיק בתקציב הפרסום של מותג המיצים פריגת. במקביל החליטה החברה כי תקציב הפרסום של בירת קרלסברג ייצא ממשרד גלר נסיס, שהחזיק בו עד היום. על פי מקורות בענף, שני התקציבים ירוכזו ככל הנראה במשרד באומן בר ריבנאי.

על פי נתוני יפעת בקרת פרסום, תקציב הפרסום של פריגת מתחילת השנה עמד על כמיליון דולר, והתקציב של קרלסברג עמד על כ־820 אלף דולר.

החברה המרכזית מפעילה מערך פרסום רחב ושוכרת את שירותיהם של מספר רב של משרדי פרסום: משרד דחף מטפל עבורה במותגי קוקה־קולה, דיאט קולה וקולה זירו; משרד יהושע TBWA אחראי לטיפול בכל מותגי יצרנית החלב טרה; ושלמור אבנון עמיחי מחזיק בתקציב הפרסום של מותגי נביעות, נסטי, קינלי, טובורג וסטלה ארטואה.

גלר נסיס, שטיפל כאמור בקרלסברג, ימשיך לטפל עבור החברה במותגי ספרייט, פאנטה, בירה סקול ויין תבור. בין השאר אחראי המשרד לפעילות הדיגיטל של קוקה־קולה ופריגת באמצעות משרד האינטראקטיב שלו אידיאולוג'יק. מהחברה המרכזית לייצור משקאות קלים לא נמסרה תגובה.

שיתוף בטוויטר שיתוף בוואטסאפ שיתוף בפייסבוק שיתוף במייל

תגיות