אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.
בלאט לפידות מציגים: רשת חברתית ארגונית

בלאט לפידות מציגים: רשת חברתית ארגונית

בלאט לפידות תספק את הרשת החברתית לארגונים "צ'אטר" של Salesforce.com. כך מקווה החברה למנף את המגמה החברתית בעולם העסקי

12.12.2011, 12:31 | רפאל קאהאן

חברת בלאט לפידות הציגה שיתוף פעולה בתחום הרשתות החברתיות לארגונים במהלך כנס עם Salesforce.com בנושא הארגון החברתי וה- CRM לארגונים בעידן הרשתות החברתיות. החברה תספק גישה לרשת החברתית הארגונית "צ'אטר" של Salesforce.com. מגמת הרשתות החברתיות אינה פוסחת על העולם הארגוני וחברות רבות מנסות למנף אותן לטובת הפעילות העסקית שלהן.

שילוב רשת חברתית על בסיס תשתית CRM אמורה לאפשר התאקלמות ושילוב טוב יותר של עובדים מדור ה-Y וה-Z. חברות רבות מנסות את כוחן בעולם החדש הזה, העברת התקשורת הארגונית אל עולם הרשת החברתית אמנם מאפשר חיסכון בעלויות אך הוא דורש ייצור תמריץ לעובד לשימוש ברשת.

השפעת הרשתות החברתיות בעולם העסקי מתבטא בין השאר בתהליכי גיוס עובדים, בשיתוף פעולה בין מחלקות שונות בתוך הארגון וכן בפעילות הרווחה של הארגון לטובת העובדים.

"כניסת השימוש ברשתות חברתיות למטרות העסקיות של הארגון היא לא מהפכה שתקרה בעתיד. היא מתרחשת כאן ועכשיו". אמרה מאיה קומרוב, מנכ"לית חברת בלאט לפידות, "צריך להפנים את השינוי ולרתום את המדיה החברתית לצרכי הארגון, כי היא הדלק העסקי החדש עבורם. הרשתות החברתיות הוכיחו את כוחן בשנה האחרונה, אם בהפגנות שקראו לצדק חברתי בארץ ואם ב-'אביב העמים' הערבי. השאלה היא כיצד לוקחים את הכוח הזה והופכים אותו לכוח בתוך הארגון"

תגיות