אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.
אמן הטמיעה מערכת של נייס בבנק הרוסי רנסנס קפיטל

אמן הטמיעה מערכת של נייס בבנק הרוסי רנסנס קפיטל

במסגרת הפרויקט הוטמעה גרסה מתקדמת של פתרון NICE Perform, שמסייע בשיפור איכות השירות במוקדי שירות לקוחות טלפוניים

14.12.2011, 11:22 | כתב כלכליסט

חברה-בת של קבוצת אמן ברוסיה השלימה פרויקט הטמעת מערכות הקלטת קול במוקדי שירות הלקוחות של בנק רנסנס קפיטל (Renaissance Capital), בנק ההשקעות המוביל ברוסיה. הפרויקט, שעלה כעת לאוויר לאחר מספר חודשי הטמעה, יסייע בהדרכת המוקדנים והבנקאים ויעלה את רמת השירות ללקוחות. סכום העסקה לא פורסם.

במסגרת הפרויקט הוטמעה גרסה מתקדמת של מוצר חברת נייס מערכות – NICE Perform אשר מסייע בשיפור איכות השירות במוקדי שירות לקוחות טלפוניים (Call Centers).

ה-NICE Perform משפר את איכות ניהול השירות ומאפשר להקליט שיחות ופעולות של עובדים במרכז השירות, על מנת לתת משוב על עבודתם ולהכשירם לצרכי הבנק. המערכת של נייס מאפשרת קונסולידציה של מרכזי שירות לקוחות ומסייעת בחיסכון משאבי זמן וכסף.

אירינה לרינה, סמנכ"לית שירות הלקוחות של בנק רנסנס קפיטל, אמרה: "אנו פועלים כל העת על מנת לשפר את איכות השירות ללקוחותינו. הטמעת המערכת של נייס בבנק היא צעד נדרש על מנת להשיג יעילות רבה יותר ולשפר את התקשורת בין אנשי הבנק ללקוחות. אנו מקווים כי הלקוחות יבחינו בהבדלים כבר בשבועות הקרובים".

שגיא אליהו, סמנכ"ל כספים ומנהל הפעילות הבינלאומית של קבוצת אמן, אמר: "קבוצת אמן מטמיעה את הפתרונות המתקדמים של נייס מערכות בהצלחה רבה במזרח אירופה. מדובר בכלי מתקדם לבקרת איכות וניתוח של שירות לקוחות, הכולל סט שלם של כלים להפקת דו"חות, עיבוד נתונים, וויזואליזציה של המידע המתקבל מהתקשורת עם הלקוח. המערכת תאפשר לנצל את מלוא הפוטנציאל של מערך שירות הלקוחות בבנק".

תגיות