אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.
אנדר ארמור חתמה על הסכם חסות משמעותי עם ה-NBA

אנדר ארמור חתמה על הסכם חסות משמעותי עם ה-NBA

אדידס, שמשלמת ל-NBA כ-400 מיליון דולר, לא תהיה מרוצה מההסכם החדש. ליגת ה-NBA חידשה עוד שלושה חוזי חסות משמעותיים

14.12.2011, 15:12 | סוכנויות הידיעות

ליגת ה-NBA הכריזה אתמול על הסכם שיתוף פעולה רב שנתי חדש עם יצרנית בגדי הספורט אנדר ארמור (Under Armour) יממה בלבד לאחר שסגרה על הארכת ההסכמים המסחריים עם AutoTrader.com, באדוויזר וגייטרוייד.

גל הפעילות המסחרית של ה-NBA מגיע פחות מחודש לאחר שסוכם על קיום עונה מקוצרת, שתחל בחג המולד. ההסכם הקיבוצי החדש שהושג הביא לסיומה של השביתה שנמשכה חמישה חודשים והייתה בעלת השלכות הרסניות לליגה.

במסגרת השותפות עם ה-NBA, אנדר ארמור תורשה להציג את הפרזנטורים שלה - שכוללים את ברנדון ג'נינגס ממילווקי באקס, דריק וויליאמס ממינסוטה טימברוולבס וקמבה ווקר משרלוט בובקאטס - במדים רשמיים של הליגה כדי לקדם את נעלי הכדורסל של החברה. בנוסף, תחבור אנדר ארמור ל-NBA לשיפוץ מגרשי כדורסל קהילתיים ברחבי ארצות הברית.

"שיתוף הפעולה עם ה-NBA מאפשר לנו להציג את נעלי הכדורסל החדשניות שלנו וכן שורה של שחקנים צעירים וכישרוניים באמצעות פלטפורמה המייצגת את השיא של הספורט", מסר מאט מירצ'ין, סגן נשיא לשיווק ספורט עולמי בחברה. "גם אנחנו וגם ה-NBA שואפים לסייע לשחקני כדורסל צעירים להשתפר, ותוכנית שיפוץ המגרשים המשותפת שלנו תעניק גישה רחבה יותר למגרשי כדורסל מתפקדים שבהם הדור הבא יוכל להשחיז את כישוריו".

ההסכם לא אמור להשפיע על הסכם החסות של אדידס עם ה-NBA, שמוערך ב-400 מיליון דולר, אבל ספק אם בחברת לבוש הספורט הגרמנית יהיו מרוצים ממנו. אדידס חתמה לפני שש שנים על הסכם ל-11 שנים עם ה-NBA.

הארכת החוזה הרב שנתי של AutoTrader.com יאפשר לה להמשיך לשרת כנותנת החסות בתוכנית Tip-Off של הליגה, המשודרת ברשת TNT, וכן כנותנת החסות לכל התוכניות לפני המשחקים ב-NBA TV. המעורבות לאורך העונה עם תוכניות קדם המשחקים הפופולריות מעניקה למותג AutoTrader.com חשיפה ב-45 משחקים לאורך העונה ברשת הכבלים.

"השותפות הרב שכבתית הזו מאפשרת לנו לשמור את שם המותג בחזית לאורך העונה ולהגיע למיליוני אוהדים נלהבים", אומר קלארק ווד, סמנכ"ל השיווק של החברה. בזכות החשיפה המתמשכת הזו אנחנו יכולים להיות בטוחים שהאוהדים רואים, שומעים ומכירים את השם שלנו כשהם מתכוונים לקנות או למכור מכונית".

בתוך כך, באדוויזר תמשיך כספונסרית הבירה הרשמית של ה-NBA, שותפות שהחלה כבר ב-1998. "ה-NBA הוא מרכיב חשוב בתיק חסויות הספורט שלנו. ואנחנו נרגשים מכך שנמשיך לבנות את השותפות בת ה-13 שנה שלנו עם הליגה", מסר רוב מקארתי, סגן נשיא בבאדוויזר. "אחד היתרונות הבולטים של חידוש החוזה הוא שנוכל לשלב את באדוויזר בתאריכי מפתח בלוח השנה של ה-NBA, כולל משחקי חג המולד המיוחלים, משחק האולסטאר והפלייאוף, באמצעות חוויות ייחודיות המתרכזות באוהדים".

במקביל, גייטורייד תמשיך כספונסרית משקאות האנרגיה הרשמית של הליגה. גייטורייד היא השותפה המסחרית הוותיקה ביותר של ה-NBA, והן עובדות יחד מאז 1984.

השותפות תתרחב גם מבחינה בינלאומית לברזיל, איטליה ובריטניה, והחברה תמשיך לפנות לאוהדי ה-NBA בקנדה, מקסיקו, הפיליפינים ופורטו ריקו. "מאז הפעם הראשונה שמשקה גייטורייד נמזג בקווי המגרש, התפתחנו מחברת הידרציה אמריקאית לספקית תזונת ספורט עולמית", הוסיפה שרה רוב או'הגאן, נשיאת וסמנכ"לית השיווק הבכירה של החברה. "בכוונתנו להמשיך ולספק מוצרים של גייטורייד לספורטאים המקצוענים, ובמקביל בכוונתנו להפיץ את המסר בנוגע לחשיבות של תזונת ספורט גם לדור הבא של הספורטאים".

לא נחשפו פרטים פיננסיים מההסכמים.

תגיות