אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.
גיל אונגר: "טבע אף פעם לא היתה טובה במוצרי צריכה" צילום: מאיר פרטוש

גיל אונגר: "טבע אף פעם לא היתה טובה במוצרי צריכה"

מנכ"ל ניו פארם לשעבר: טבע יודעת לגשת לרופא, היא יודעת לשכנע אותו מדוע לתת תרופה שלה במרשם. אבל כשמדובר בלשכנע את הלקוח שעומד מול מדף או את מנהלי רשת המזון, היא תמיד נכשלה

15.12.2011, 07:05 | גיל קליאן

גיל אונגר, לשעבר מנכ"ל ניו־פארם, איקאה ורבוע כחול, צופה עתיד עגום לנוטרילון של טבע, גם אם יהיה זמין על כל מדפי הרשתות בארץ. "טבע היא חברת תרופות והיא מעולם לא הצליחה בשוק מוצרי הצריכה", מנתח אונגר.

לדברי אונגר, "טבע יודעת לגשת לרופא, היא יודעת לשכנע אותו מדוע לתת תרופה שלה במרשם. אבל כשמדובר בלשכנע את הלקוח שעומד מול מדף או את מנהלי רשת המזון, היא תמיד נכשלה. הארגון לא מבין שיש לו דנ"א של חברת תרופות, ובמקום להישאר בשוק התרופות שמגלגל מיליארדים, היא יוצאת בכל כמה שנים להרפתקה בשוק מוצרי הצריכה. מישהו שם חושב שהדשא של השכן ירוק יותר, וכך הארגון שורף את הזנב ואז חוזר בחזרה".

אונגר מציין כמה ניסיונות של טבע שכשלו בסופו של דבר, כמו הניסיון להיכנס לשוק הוויטמינים. לדבריו, הכניסה לשוק תחליפי החלב תתברר אף היא כטעות של החברה. מנגד, בטבע מספרים על המוצרים המוצלחים שיש לחברה על המדף, כמו משחות השיניים מרידול ואלמקס. את הכישלון בתחום הוויטמינים הסבירו בטבע בטעויות שנעשו בהפצה בעבר הרחוק.

שיתוף בטוויטר שיתוף בוואטסאפ שיתוף בפייסבוק שיתוף במייל

תגיות