אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.
סלקום: סמנכ"ל שירות ומכירות פורש מתפקידו לאחר 7 שנים צילום: רמי זרנגר

סלקום: סמנכ"ל שירות ומכירות פורש מתפקידו לאחר 7 שנים

מאיר בראב כיהן בתפקיד זה מאז 2005. בנוסף לתפקידו בסלקום יזם בראב את פורום המכירות הארצי ושימש כיו"ר שלו

18.12.2011, 12:18 | שי סלינס

מפעילת רשת הטלפונים הסלולרית סלקוםהודיעה היום (א') כי מאיר בראב פורש מתפקידו כסמנכ"ל שירות ומכירות במגזר הפרטי, וזאת לאחר 7 שנים בתפקיד. מהחברה נמסר כי נכון בראב ימשיך לכהן בתפקידו הנוכחי עד אשר יצמא מחליף ראוי.

עמוס שפירא המנכ"ל היוצא של סלקום ביקש להודות לבראב בשם העובדים, ההנהלה והדירקטוריון על תרומתו לחברה וציין, כי מאיר הנהיג בדרכו היחודית ובהצלחה רבה את אלפי עובדי האגף, הפוגשים מדי יום ביומו את לקוחותינו, בעשרות אלפי מפגשים יומיים, כשהם משלבים בין שירות ומכירה איכותית וכל זאת במציאות התחרותית והדינמית כל כך של ענף התקשורת.

לפני כחודשיים שפירא הודיע לבעל השליטה בקבוצת אי.די.בי, נוחי דנקנר, על רצונו לפרוש לאחר שש שנים אינטנסיביות בתפקיד. שפירא נחשב למנכ"ל ריכוזי שמבקש להיות מעורה בפרטים הקטנים ביותר, ולדמות צבעונית בעולם העסקים. שפירא הוביל את הנפקת סלקום בנאסד"ק, ובשש שנותיו בחברה השתכר כ־43 מיליון שקל. מי שיחליף את ניר שטרן, מנכ"ל נטוויז'ן. 

תגיות