אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.
קמפיין חדש לחברת הבנייה פרשקובסקי צילום: אריאל בשור

קמפיין חדש לחברת הבנייה פרשקובסקי

החברה מפרסמת פרויקט מגורים בסמוך למושב מצליח תחת הסלוגן "רואים את תל אביב ממטר". על הקמפיין אחראי משרד הפרסום ענבר מרחב

18.12.2011, 17:23 | כתב כלכליסט
חברת הבנייה פרשקובסקי השקעות ובניין בע"מ יוצאת בימים אלה בקמפיין פרסום חדש לפרויקט המגורים "מצליח" שבסמוך למושב מצליח, תחת הסלוגן "רואים את תל אביב ממטר". הקמפיין עולה באמצעות משרד הפרסום ענבר מרחב.

פרשקובסקי השקעות ובניין בע"מ הינה אחת מחברות הבנייה הוותיקות והגדולות בארץ, היוזמת ובונה את הפרויקטים שלה. החברה, המנוהלת ע"י משפחת פרשקובסקי, הקימה אלפי יחידות דיור ומרכזים מסחריים ברחבי הארץ.

יוסי פרשקובסקי, מנכ"ל החברה, מסר: "בעקבות מצב שוק הנדל"ן ומחירי הדירות, חברת פרשקובסקי בחרה להרחיב את פעילותה לטובת בניית פרויקטים למגורים באזורים נגישים לצירי תחבורה ראשיים המאפשרים לרכוש דירה גדולה, חדשה, בשכונה איכותית ויוקרתית, קרובה לתל אביב ובמחירים נמוכים".

גיא קלנר, מנכ"ל ענבר מרחב: "אנו שמחים להצטרף למערך הפרסום של פרשקובסקי. שוק הנדל"ן הינו שוק מרתק בייחוד בימים אלו, ואנו מאמינים שהקמפיין יזכה לתשומת לב והיענות מצד קהל הרוכשים הפוטנציאלי".
שיתוף בטוויטר שיתוף בוואטסאפ שיתוף בפייסבוק שיתוף במייל

תגיות