אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.
יפעת בקרת פרסום רכשה 50% ממדיה צ'ק

יפעת בקרת פרסום רכשה 50% ממדיה צ'ק

ל"מדיה צ'ק" מערכת המאפשרת למפרסמים לבחון את עלות המדיה מול האפקטיביות הפרסומית של הקמפיינים שלהם

21.12.2011, 12:25 | שלי פריצקר

קבוצת 'יפעת' המתמחה באיתור וניתוח מידע תקשורתי ופרסום רכשה 50% מחברת ''מדיה צ'ק'' באמצעות החברה הבת יפעת בקרת פרסום.

ל"מדיה צ'ק" מערכת המאפשרת למפרסמים לבחון את עלות המדיה מול האפקטיביות הפרסומית של הקמפיינים שלהם. מדובר ברכישה אסטרטגית המכניסה את יפעת לתחום חדש.

הבעלים של מדיה צ'ק, איאן גודריץ', יחזיק ב-50% הנותרים וינהל את החברה החדשה שתיקרא "יפעת מדיה צ'ק".

מדיה צ'ק פועלת משנת 2004 ומתמחה גם בניתוח קמפיינים תוך בדיקת יעדי מדיה, פיזור נכון לקהל המטרה, עמידה ביעדי TRP, GRP ועוד.

לדברי נתי יעקובי, מנכ''ל יפעת בקרת פרסום, "העסקה היא נדבך נוסף באסטרטגיית הרכישות של הקבוצה לשנת 2011 ו-2012. למוצרים והשירותים של 'מדיה צ'ק' יש ערך רב עבור אנשי מקצוע והם צפויים להצטרף לשורה של שירותים חדשים שהושקו תחת חברת יפעת בקרת פרסום כבר בתחילת השנה - ניטור קמפייני גוגל ומעקב אחר תוכן שיווקי. כמו כן תציע 'יפעת מדיה צ'ק' שירותי בקרה באינטרנט וייעוץ במכרזי פרסום".

תגיות