אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.
מותג התכשיטים פנדורה יוצא בקמפיין פרסום

מותג התכשיטים פנדורה יוצא בקמפיין פרסום

הקמפיין, יכלול מודעות פרסום בעיתונות, פעילות מגזרית וסדרת 8 שלטי חוצות ענקיים. סך כל ההשקעה בקמפיין - כ-600 אלף שקל

21.12.2011, 14:40 | כתב כלכליסט

פנדורה, חברת התכשיטים הדנית, יוצאת בפעילות שיווקית, ובקמפיין ייחודי לקראת השנה החדשה.

הקמפיין, תחת הכותרת "בואי לבחור את ה-CHARM שלך", יכלול מודעות פרסום בעיתונות הכתובה, במגזינים המובילים בעיתונות המגזרית, באינטרנט, וכן בשילוט חוצות. במסגרת זו הוצבו גם 8 שלטי חוצות ענקיים בדרך איילון, צומת גלילות והרצליה, צומת הכפר הירוק, רעננה וצומת אלוף שדה. סך כל ההשקעה בקמפיין - כ- 600 אלף שקל.

מיה מילצקי, מנהלת השיווק של המותג ציינה כי: "אנו גאים להשיק את קמפיין הפרסום הגדול ביותר של PANDORA עד כה. בימים אלה אנו מסכמים שנת פעילות ראשונה של המותג. שנת פעילות רוויה ומספקת, במסגרתה פתחנו 5 חנויות קונספט, בנוסף לשתי חנויות Shop In Shop".

תגיות