אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.
מקאן אריקסון זכה בתקציבי הפרסום של עיריית ת"א וליימן שליסל צילום: ינאי יחיאל

מקאן אריקסון זכה בתקציבי הפרסום של עיריית ת"א וליימן שליסל

היקף התקציב של עיריית תל אביב הוא כ-8 מיליון שקל בשנה, ושל ליימן שליסל כ-10 מיליון

25.12.2011, 16:06 | שלי פריצקר

משרד הפרסום מקאן אריקסון זכה שוב בתקציב הפרסום של עיריית תל אביב. היקף התקציב עומד על כ-8 מיליון שקל בשנה. בשלב הגמר של המכרז התמודדו גם יהושע TBWA וזרמון גולדמן. במסגרת המכרז הושם דגש על יכולות הדיגיטל של המשרדים ובכך גברה מקאן על המתחרים.

במקביל זכה המשרד גם בתקציב הפרסום של חברת ליימן שליסל המוערך בכ-10 מיליון שקל בשנה. התקציב טופל עד עתה ביורו ישראל. התקציב כולל את מותגים המקומיים והבינלאומיים של החברה ובהם לואקר, טופיפי, קליית גת, הוט פופ, מנטוס ורטר אורגינל וצ'ופה צ'ופס.

איריס בק, מנכ"ל קבוצת מקאן אריקסון, אמרה כי "אנו שמחים על קבלת תקציבי הפרסום החדשים, זו הכרה ביכולות קבוצת מקאן ומקצוענותה, אנו מודים לליימן שליסל ולעירית תל אביב על בחירתנו כשותף אסטרטגי עסקי שילווה את הפעילות בחשיבה יצירתית וחדשנית".

תגיות