אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.
סבן מותגים ישראל קיבלה את הזיכיון לייצוג המותג "הנסיך הקטן" בישראל צילום: סיוון פאראג'

סבן מותגים ישראל קיבלה את הזיכיון לייצוג המותג "הנסיך הקטן" בישראל

הזכיינית הנמצאת בבעלות חיים סבן צופה הכנסות של יותר מ־2 מיליון שקל בשנה מהמותג הצרפתי בשנים 2012 ו־2013

26.12.2011, 09:09 | אורנה יפת

סבן מותגים ישראל, שבבעלות חיים סבן, קיבלה את הזיכיון לייצוג המותג "הנסיך הקטן" ממשפחת אכזופרי הצרפתית (משפחתו של כותב הספר המקורי). כך נודע ל"כלכליסט". הזכיינית צופה הכנסות של יותר מ־2 מיליון שקל בשנה מהמותג הצרפתי בשנים 2012 ו־2013. בין היתר תעלה בערוץ הילדים סדרת טלוויזיה בתלת־ממד, שתבוסס על הספר. בנוסף יימכרו ציוד לבית הספר, ביגוד ומשחקים נושאי המותג.

עד לפני כשנה וחצי לא קידמה משפחת הסופר את המותג והעניקה זיכיונות מצומצמים בלבד. בשנתיים האחרונות סגרה המשפחה הסכמים עם סוכנים ביותר מ־100 מדינות באירופה, ארה"ב, אמריקה המערבית והדרומית.

במקביל מקדמת סבן את המותג פול פרנק שרכשה תמורת כ־50 מיליון דולר באוקטובר 2010. החברה צפויה לפתוח בישראל חנויות קונספט למותג שנודע בזכות דמותו של הקוף ג'וליוס. החנויות בישראל ייפתחו לקראת שנת 2013 באמצעות גוף קמעונאי שאליו תחבור סבן מותגים.

גיל סבן, מנכ"ל סבן מותגים ישראל, מספר כי מאז שנרכש מותג הקוף ג'וליוס באוקטובר 2010, הכפיל המותג את הכנסותיו בעולם והוא מגלגל כ־600 מיליון דולר - 5 מיליון שקל מתוכם בישראל. מלבד החנויות מתכננת סבן מותגים לפתוח מתחם קונספט קבוע למותג בהשקעה של 10 מיליון שקל.

תגיות