אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.
IDC: שוק ה-CRM הסתכם ב-18 מיליארד דולר ב-2011 צילום: בלומברג

IDC: שוק ה-CRM הסתכם ב-18 מיליארד דולר ב-2011

על פי נתוני חברת המחקר, שוק האפליקציות לניהול לקוחות עלה בשנה החולפת ב-11%. בראש רשימת הספקיות ניצבות אורקל וסיילספורס

27.12.2011, 10:11 | סוכנויות הידיעות

שוק אפליקציות ה-CRM העולמי צפוי להגיע ל-18 מיליארד דולר ב-2011, עלייה של 11% לעומת 2010. כך עולה מנתוני חברת המחקר IDC.

שוק אפליקציות ה-CRM הציג ביצועים מרשימים למדי במחצית הראשונה של 2011, עם הכנסות שהסתכמו ב-9.2 מיליארד דולר. הכנסות המגזר עלו ב-13.3% בהשוואה לתקופה המקבילה ב-2010, עלייה הגבוהה בשליש מהעלייה שנרשמה אשתקד.

בראש רשימת ספקי ה-CRM ניצבת אורקל, שרשמה במחצית הראשונה של השנה עלייה של 13.2% בנתח השוק. סיילספורס הייתה החברה עם הצמיחה הגדולה ביותר בנתח השוק - 22.6%, עובדה שמיקמה אותה לראשונה במקום השני בדירוג של IDC.

מבין שאר החברות הממוקמות בעשיריה הראשונה, סאפ ונייס היו החברות הנוספות ששיעור העלייה שלהן בנתח השוק היה גבוה מהממוצע הכללי.

תגיות