אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.
חג המולד: זינוק בהפעלת סמארטפונים וטאבלטים, עלייה במכירות המקוונות צילום: בלומברג

חג המולד: זינוק בהפעלת סמארטפונים וטאבלטים, עלייה במכירות המקוונות

חברת מחקר מעריכה שבמהלך החג חלה עלייה של 353% בהפעלת המכשירים ביחס ל-20 הימים הראשונים של דצמבר. לפי IBM, המכירות המקוונות בחג המולד עלו ב-16%

28.12.2011, 15:55 | יוסי גורביץ
עונת הקניות ממשיכה לתת את אותותיה: חברת המחקר Flurry פרסמה אתמול (ג') דו"ח בבלוג שלה, שממנו עולה כי בחג המולד חל זינוק בהפעלת סמארטפונים וטאבלטים.

על פי הערכות החברה, המתבססות על מגע המכשירים עם חנויות האפליקציות, במהלך 20 הימים הראשונים של חודש דצמבר – חודש פעיל מאוד מבחינת מכירות – הופעלו כ-1.5 מיליוני מכשירי אנדרואיד (סמארטפונים וטאבלטים שונים) ו-iOS (אייפון, אייפד ואייפוד טאץ'). במהלך חג המולד עצמו מספר המכשירים שהופעלו עמד על 6.8 מיליון יחידות – צמיחה של כ-353%. בחברה אומרים כי הסיבה לכך, ככל הנראה, היא שמכשירים אלה נמסרו כמתנות.

ב-Flurry מעריכים שבמהלך 20 הימים הראשונים של דצמבר הורדו כ-108 מיליון אפליקציות מהאפסטור והאנדרואיד מרקט. בחג המולד המספר עמד על 242 מיליון, עלייה של 125%. ככל הנראה, עם הפעלת המכשירים מיהרו המשתמשים לצייד את הסמארטפונים החדשים שלהם באפליקציות. שעות השיא להורדת יישומים היו בין שבע לתשע בערב, שעון ארה"ב.

במקביל, מעקב שביצעה IBM מעלה כי בחג המולד של 2011 נרשמה עליה של 16.4% בקניות המקוונות בהשוואה לחג המולד של 2010, וכי ההיקף הכספי של הרכישות שבוצעו באמצעות מכשירים סלולריים עלה ב-172.9%. כשבעה אחוזים מכלל המכירות המקוונות בחג המולד בוצעו על ידי אייפדים.

תגיות